Skip to main content

Goedenavond,

 

Is dit probleem al opgelost? We zitten nu al 1,5 jaar naar een ernstig hoge pieptoon te luisteren zodra Netflix inschakelt, enorm irritant! 
 

Mvg, ST

Dan ga ik een verzoek indienen om je ontvanger om te ruilen. Ik hou je op de hoogte. 


Ben benieuwd of het nu de tweede keer wel verbetering brengt...?


Omdat jouw abonnement nu is overgezet naar KPN, is het mogelijk om de ontvanger die eerder niet mogelijk was wel aan te vragen. Dat is wat Marcia heeft gedaan, en zo te zien ligt die nieuwe ontvanger nu op het servicepunt bij jou in de buurt. Als het goed is heb je een sms gekregen waarin de details staan van het servicepunt. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je die aansluit.


Hoe staat het ervoor @suzannet? Is het opgelost met de nieuwe ontvanger?


Beste Marcia,

We wisten niet dat het kastje binnenkwam. Donderdag was het binnen gekomen, vrijdag waren we er om op te halen, maar bleek dat we het oude kastje direct moesten retourneren, anders kregen we de nieuwe niet mee. Zondag kregen we bericht dat het pakketje er nog 7 dagen zou liggen, dus we dachten we koppelen einde van de week af, maar we kregen vandaag bericht dat het pakketje al retour was richting KPN jammer genoeg… Hoe lossen we dit op?


Ai, dat is balen! Ik ga er opnieuw eentje voor je aanvragen. Had je geen sms gekregen? Wil je je 06-nummer nog in je profiel zetten? Dan check ik die voor de zekerheid nog even. 


Ja we hadden wel sms ontvangen, ook dat ie 7 dagen bleef liggen, maar dat bleef die alleen niet liggen. Je kunt hetzelfde nummer gewoon weer gebruiken. 


Top, dan heb ik bij dezen opnieuw een verzoek ingediend. Dit kan weer even duren, maar ik ga er vanuit dat het weer in orde gemaakt wordt. 


Ik stuur je een privébericht met de betreffende gegevens!


We hebben hem geïnstalleerd en de pieptoon is weg!! Heel blij mee!! Was nog wel een gedoe om alles weer goed ingesteld te krijgen. De kleuren van de TV waren en enorm flets geworden en konden niet heel simpel weer goed worden gezet. En we konden in eerste instantie het geluid alleen verstellen met de app op de telefoon en niet met de afstandsbediening. Maar na twee uur waren alle problemen opgelost en zijn we dus van de pieptoon verlost. Bedankt voor de definitieve oplossing! 


Superfijn om te lezen! Jij bedankt dat je het nog even liet weten en weer veel plezier ervan 🙂.