Skip to main content

Wij hebben sinds gisteren netflix en hoorde ook meteen de pieptoon bij het menu van netflix. Als dit hier opgelost is door nieuwe ontvangers zou dat dan ook bij ons kunnen helpen?

(we hebben ook een philips TV)

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt oorspronkelijk topic

Hoi @Ron76, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder. Ervaar je dit probleem nog steeds? 
Zou je je ontvanger volgens deze stappen eens willen resetten?
Als dat het niet oplost kijk ik graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Bedankt voor je antwoord @Thomas, ik heb mijn profiel aangevuld. Het probleem is nog niet opgelost. Ik had ondertussen al wel contact gehad met de klantenservice en herstarten en restarten al uitgevoerd. Ze hebben een andere TV ontvanger opgestuurd (we hadden eerst een Arris VIP2952 V2 uit 2017, gisteren kregen we een Arcaduan HMB2260 uit 2014). De pieptoon is helaas niet verdwenen. De pieptoon is er als we naar netflix gaan (kanaal 200), dan een film/serie starten, deze stoppen en weer terug naar het menu. Dan is er in het menu de pieptoon. 

Ik weet niet welke TV ontvanger de mensen in de thread kregen waar ik op reageerde? Ik weet ook niet of dit iets is wat bij sommige ontvangers er wel is en andere niet? De klantenservice had deze klacht nog nooit gehoord, ik weet niet of het vaak voorkomt?


Het bouwjaar van het kastje is gelukkig niet relevant. Al deze gangbare modellen zijn prima tv kastjes. De piep herken ik zelf niet dus de oplossing laat ik aan andere over. Ik hoop dat u snel een oplossing vind.


Bedankt voor je toelichting @Ron76, ik zie vanaf hier geen rare dingen maar ga graag even verder op onderzoek uit voor je. Heb je ook iets van een typenummer van jouw specifieke televisie?


Hoi @Thomas , wij hebben een  philips 43PUS6262.


Bedankt Ron, ik ga even op onderzoek uit voor je. Ik krijg de vraag of je dit ook krijgt als je het geluid van je TV ontvanger op Stereo te zet. Kun je dat eens testen?


Ik heb getest en de pieptoon is er ook als we de ontvanger op stereo zetten. 


Bedankt voor je toelichting Ron, ik heb mijn collega's achter de schermen even aan de mouw getrokken. Zodra ik reactie heb zal ik hierop terug komen!


Update: We hebben de TV ontvanger omgeruild.
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het hiermee opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Morgen wordt het nieuwe ontvanger geleverd, dan zal ik testen. Ik laat het weten.  


Ik heb deze ontvanger aangesloten en nu is de pieptoon weg. Bedankt voor je hulp @Thomas!