Skip to main content
Ik krijg steeds een melding van Netflix dat de titel niet afgespeeld kan worden. Ik heb 2 4k ontvangers waarvan 1 draadloos. Het rare is dat draadloos prima werkt maar het bekabelde kastje steeds deze melding geeft.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen.

Grts
Hi Smaai, welkom hier. Gelukkig ligt het in ieder geval niet aan je verbinding, aangezien op het op de andere ontvanger wel goed werkt. Heb je dit probleem op de ontvanger bij alle titels? Heb je die ontvanger ook even 10 seconden stroomloos gemaakt? Ik hoor graag van je.
Allereerst bedankt voor je reactie.

Ik heb de ontvanger al een paar x stroomloos gezet en heb zelfs het modem gereset.

Het gebeurt eigenlijk alleen met series hij pakt een aflevering niet en als ik dan een andere aflevering kies doet die het wel.

Maar boven is het draadloos en daar heb ik geen problemen.
Geen enkel probleem, graag gedaan. 🙂 Dat zou niets uit moeten, juist met een kabel is het veel stabieler. Neem aan dat de kabel van de ontvanger rechtstreeks naar de Experiabox gaat? Zou je ook onderstaande stappen willen uitvoeren?




  1. Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [Instellingen]
  2. Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening
  3. Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]
  4. De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen.Wacht dit proces rustig af. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.


Dank je ik ga later vandaag deze stappen doornemen en laat het weten of het gelukt is.

Nogmaals bedankt
Graag gedaan, ik hoor het graag.



Helaas nog steeds niet goed. Ik heb een afbeelding gestuurd met de snelheid.

Wij hebben glasvezel dus moet 500 MB zijn.

Hopenlijk weet je wat de oplossing is.
Dat is de snelheid dat de ontvanger heeft, dat is verder prima. Zou je nog willen aangeven of de ontvanger rechtstreeks naar de Experiabox gaat met een kabel? Of zit hier nog een switch of adapter tussen?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vermoed dat ik anders vrij snel kom op een omruiling van de ontvanger .
Min profiel is al wat bijgewerkt (nog niet helemaal ) maar dat doe ik nog wel. De ontvanger zit rechtstreeks op de experia box nets zit ertussen
Dankjewel, nog 1 laatste test. Zou je de ontvangers willen omruilen? Dit om te kijken of de ontvanger die via de kabel is aangesloten wel werkt als je deze plaatst op de plek van de ontvanger die wel werkt. Dan weten we of het aan de ontvanger ligt of aan de kabel.
Hoi Alex

Dit hebben we gisteren gedaan en toen hadden we geen problemen beneden, maar had toen boven problemen.

Toen hebben we de ontvangers weer omgeruild en moest beneden de ontvanger zijn software bijwerken dit duurde ontzettend lang, maar kregen we er een probleem bij.

Van uit menu kunnen we niet meer naar instellingen, we kunnen geen programma's terugkijken. Het menu mist nu ook on demand, kort gezegd de ontvanger doet vrij weinig meer.

Zelfs mijn pakketten kan ik niet meer zien.

Ik weet het niet meer 😢
Dan is het vrij duidelijk dat dit aan de ontvanger ligt, we gaan het omruilen. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de oude mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Dit zou kunnen bij de Readshop in Rucphen of de Coop in Sprundel. Heb je een voorkeur?
Hallo Alex allereerst bedankt voor de snelle service. Fijn dat het zo opgelost worden.

WWat betreft de voorkeur voor Post NL kies ik voor Rucphen bij de Readshop.



Vriendelijke groet Marja
Geen enkel probleem. Ik heb het voor je aangestuurd, morgen vanaf 15 uur kun je het daar omruilen. Laat het hier even weten of het hiermee is opgelost.
ZZal ik zeker doen. Top
Hallo Alex

Süper bedankt voor de snelle service.

Gelukkig kunnen we weer genieten van Netflix en OnDemand..

Echt een topservice
Marja, mag ik aannemen dat het nu weer goed werkt? 😃 Fijn om te horen en uiteraard graag gedaan. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.