Skip to main content

hallo

IK HEB AL ONGEVEER  2 MAANDEN LAST BIJ HET KIJKEN VAN NETFLIX VOORAL ALS IK NAAR DE TWEEDE AFLEVERING WIL GAAN KIJKEN DAN GAAT DAT NIET  HELEBOEL TIJD MET NETFLIXHULP BEZIG GEWEEST MAAR DIE ZEGT DAT HET AAN DE TV ONTVANGER LIGT HEEFT IEMAND DAT OOK OF BEN IK DE ENIGE  VRAAG HET EERST AAN JULLIE EN ANDERS PROBEER IK BIJ KPN  IK HOOP DAT IK WAT HOOR

VAN JULLIE WANT HET IS ZEER IRITANT 

B V D

bertus bijl;

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox?


 @neighboursfan Hi Bertus, niet fijn dat je problemen hebt met Netflix, we zoeken hier graag met je mee naar de oplossing.

Berichten zijn in kleine letters beter leesbaar, ik raad je daarom aan om een volgend bericht niet in Caps Lock te typen. Net als Joep ben ik wel benieuwd hoe jouw tv-ontvanger aangesloten is op de Experia Box. Laat je het ons weten? En maak het verschil als je de tv-ontvanger een reset geeft? We horen het ook graag als je in de tussentijd een oplossing gevonden hebt.


bedankt hoor alles is weer goed na het resetten van de tv ontvanger via de tv  dank u wel

m v g bertus


@neighboursfan Fijn dat 't weer goed werkt en ook dat je het hier laat weten :slight_smile: Graag gedaan!