Skip to main content

Een beetje raar dat het aan de tv zou moeten liggen ik heb namelijk een Samsung en die vertoont het zelfde laats nog een nieuwe tv kastje gekregen. En in eerste instantie dacht ik op een gegeven moment dat het misschien kwam door dat we via kpn films huren of ff op YouTube maar na een week lang alleen maar netflix vertoont ook hier weer zwart beeld wel geluid o en je ziet ook de leeftijd. Vraag me af waarom ik nog netflix heb. Want dit is voorbijde partijen niet succesvol. Groetjes linda

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Als een fabrieksreset niet helpt, kan je proberen de kabels te controleren. In het topic waar jij dit bericht hebt geplaatst worden deze opties ook aanbevolen. Een nieuw kastje heb je al gekregen, maar zijn de kabels al een keer gecontroleerd en heb je een fabrieksreset van je tv kastje of modem al een keer overwogen?


Welkom op het forum.

 

Als je een Smart TV hebt, kan je Netflix via de app van de Smart TV doen.

Zo doen wij het al bijna 7 jaar en nooit problemen. 

 

Welke KPN TV decoder heb je en wat is jouw downloadsnelheid (echte).


Hoi @Linwer, welkom op het forum! Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. Ervaar je deze problemen nog steeds?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Ik ben al telefonisch met de klantenservice bezig maar opgelost is het niet het is weer tijdelijk goed en dan ga je weer met het zelfde riddeltje