Skip to main content

Minimaal één keer wordt Netflix onder een film of soms alleen als we een film zoeken afgesloten.

Soms loopt kastje helemaal vast.

 

Hi @m.z.vd.p, dat is wel een hele vervelende manier van Netflix kijken zeg. Zou je de tv-ontvanger kunnen resetten? Dit lost in veel gevallen problemen op. Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan vertellen of je ook weer opnieuw moet inloggen, nadat Netflix wegvalt? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Heb nog nooit zo'n rommel in huis gehaald.

Natuurlijk heb ik gereset.

Dat moet sowieso een keer in de week anders geen Netflix en geluid valt steeds weg.

Heb nu kastje van boven gepakt niet van de slaapkamer want daar doet de afstandsbediening het niet goed van  want bij tv heb ik helemaal geen geluid meer.

Wel radio.

Nu heb met ik Netflix geen geluid met ander kastje.

Weer resetten dus.

Op de zolderslaapkamer nu helaas geen tv met geluid.

Klantenservice kost geld en die schepen je toch af met resetten.

Een nieuw kastje graag.

 


Heb nog nooit zo'n rommel in huis gehaald.

Natuurlijk heb ik gereset.

Dat moet sowieso een keer in de week anders geen Netflix en geluid valt steeds weg.

Heb nu kastje van boven gepakt niet van de slaapkamer want daar doet de afstandsbediening het niet goed van.   Bij tv heb ik nu helemaal geen geluid meer.

Wel radio.

Nu heb wel geluid met andere kastje maar met ik Netflix geen geluid. Ik word hier echt niet goed van

Weer resetten dus.

Op de zolderslaapkamer nu helaas geen tv met geluid.

Klantenservice kost geld en die schepen je toch af met resetten.

Een nieuw kastje graag.

 

Zeker moet ik iedere keer opnieuw inloggen Netflix🙁


Heb nog nooit zo'n rommel in huis gehaald.

Natuurlijk heb ik gereset.

Dat moet sowieso een keer in de week anders geen Netflix en geluid valt steeds weg.

Heb nu kastje van boven gepakt niet van de slaapkamer want daar doet de afstandsbediening het niet goed van.   Bij tv heb ik nu helemaal geen geluid meer.

Wel radio.

Nu heb wel geluid met andere kastje maar met ik Netflix geen geluid. Ik word hier echt niet goed van

Weer resetten dus.

Op de zolderslaapkamer nu helaas geen tv met geluid.

Klantenservice kost geld en die schepen je toch af met resetten.

Een nieuw kastje graag.

 

Zeker moet ik iedere keer opnieuw inloggen Netflix🙁

Geluid kraakt nu en loopt niet gelijk met beeld.

De moed voorlopig opgegeven.

 


Minimaal één keer wordt Netflix onder een film of soms alleen als we een film zoeken afgesloten.

Soms loopt kastje helemaal vast.

 

Heb nog nooit zo'n rommel in huis gehaald.

Natuurlijk heb ik gereset.

Dat moet sowieso een keer in de week anders geen Netflix en geluid valt steeds weg.

Heb nu kastje van boven gepakt niet van de slaapkamer want daar doet de afstandsbediening het niet goed van  want bij tv heb ik helemaal geen geluid meer.

Wel radio.

Nu heb met ik Netflix geen geluid met ander kastje.

Weer resetten dus.

Op de zolderslaapkamer nu helaas geen tv met geluid.

Klantenservice kost geld en die schepen je toch af met resetten.

Een nieuw kastje graag.

 

Kunt u mij verwijderen uit deze app.