Skip to main content
Beantwoord

Netflix speelt niet meer af

• March 11, 2020
  • 31 reacties
  • 781 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

Fijn! Hopelijk werkt alles goed weer met de nieuwe ontvanger :-) 

Sietse Fliegen
Slimmerik

Fijn! Hopelijk werkt alles goed weer met de nieuwe ontvanger :-) 

Dat gaat ongetwijfeld goed komen. Jij ook bedankt voor het mee denken :thumbsup_tone2::relaxed:

Sietse Fliegen
Slimmerik

Inmiddels is de nieuwe tv-ontvanger ontvangen, aangesloten en getest: Alles werkt weer naar behoren :relaxed:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 13, 2020

Inmiddels is de nieuwe tv-ontvanger ontvangen, aangesloten en getest: Alles werkt weer naar behoren :relaxed:

Top 👍👍👍

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

Hallo @Sietse Fliegen Mooi om te zien dat @Anneke-Anna zo uit gebreid de tijd heeft genomen om je te helpen! Super! Ook mooi dat alles inmiddels is verholpen met het omruilen van de ontvanger. Ik durf je niet zo te zeggen wat het probleem kan hebben veroorzaakt, maar het is in elk geval opgelost. 

Sietse Fliegen
Slimmerik

Hallo @Sietse Fliegen Mooi om te zien dat @Anneke-Anna zo uit gebreid de tijd heeft genomen om je te helpen! Super! Ook mooi dat alles inmiddels is verholpen met het omruilen van de ontvanger. Ik durf je niet zo te zeggen wat het probleem kan hebben veroorzaakt, maar het is in elk geval opgelost. 

Op de sticker aan de onderkant stond een productie-datum van 2014, dus dit jaar zal die ontvanger 6 jaar oud zijn geweest. Opmerkelijk detail is dat ik die ontvanger in de loop van vorig jaar van KPN heb ontvangen. Ik heb geen idee of dit dan al zo lang op voorraad heeft gestaan of eerst door een andere klant in gebruik is geweest.

Het belangrijkste voor mij is dat het nu in elk geval weer werkt.