Skip to main content

Sinds vorig jaar heb ik de HBM2260 tv ontvanger waarmee ik ook Netflix kan kijken. Zojuist met het aanmelden moest ik mijn inloggegevens opnieuw invoeren om in te loggen (wat normaal gewoon automatisch gaat) en vervolgens krijg ik na het starten van elke film deze foutmelding:

“Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later of selecteer een andere titel”.

Rechts onderin staat de code “tvq-pm (5.6.1)”.

Via “meer details” heb ik het netwerk gecontrolleerd waarbij de 3 Netflix-servers en Internetverbinding een groen vinkje tonen. De verbindingssnelheid geeft 49,90 Mbps aan.

Ik heb de tv ontvanger al uit geschakeld en na 20 seconden opnieuw opgestart, echter zonder resultaat.

Via mijn smartphone kan ik ook op Netflix inloggen en daarbij naar het probleem zoeken. Hierbij krijg ik deze melding:

“Het ziet ernaar uit dat je netflix niet goed kunt kijken.

MVPD STB

Netflix-fout tvq-pm-100 (5.6.1)

Neem contact op met de fabrikant van het apparaat.

Je apparaat heeft een hardware- of softwareprobleem dat alleen de fabrikant van het apparaat kan oplossen.”

Via de app op mijn smartphone kan ik zonder problemen een film starten, Netflix zelf heeft dus geen storing. Het probleem zit dus in de KPN tv ontvanger zelf. Kan dit probleem worden opgelost?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Fijn! Hopelijk werkt alles goed weer met de nieuwe ontvanger :-) 

 


Fijn! Hopelijk werkt alles goed weer met de nieuwe ontvanger :-) 

 

Dat gaat ongetwijfeld goed komen. Jij ook bedankt voor het mee denken :thumbsup_tone2::relaxed:


Inmiddels is de nieuwe tv-ontvanger ontvangen, aangesloten en getest: Alles werkt weer naar behoren :relaxed:


Inmiddels is de nieuwe tv-ontvanger ontvangen, aangesloten en getest: Alles werkt weer naar behoren :relaxed:


Top 👍👍👍


Hallo @Sietse Fliegen Mooi om te zien dat @Anneke-Anna zo uit gebreid de tijd heeft genomen om je te helpen! Super! Ook mooi dat alles inmiddels is verholpen met het omruilen van de ontvanger. Ik durf je niet zo te zeggen wat het probleem kan hebben veroorzaakt, maar het is in elk geval opgelost. 


Hallo @Sietse Fliegen Mooi om te zien dat @Anneke-Anna zo uit gebreid de tijd heeft genomen om je te helpen! Super! Ook mooi dat alles inmiddels is verholpen met het omruilen van de ontvanger. Ik durf je niet zo te zeggen wat het probleem kan hebben veroorzaakt, maar het is in elk geval opgelost. 

Op de sticker aan de onderkant stond een productie-datum van 2014, dus dit jaar zal die ontvanger 6 jaar oud zijn geweest. Opmerkelijk detail is dat ik die ontvanger in de loop van vorig jaar van KPN heb ontvangen. Ik heb geen idee of dit dan al zo lang op voorraad heeft gestaan of eerst door een andere klant in gebruik is geweest.

Het belangrijkste voor mij is dat het nu in elk geval weer werkt.


Reageer