Skip to main content
Antwoord

Netflix springt op zwart beeld bij Netflix, geeft dan tekst "controleer je media box"

• October 15, 2023
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Media box storing beeld op zwart en gaat dan weer verder  hebben snel internet glasvezel 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Leoleo. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld op zwart gaat wanneer je naar Netflix kijkt op jouw tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger al eens een 'frisse start’ gegeven? Vaak verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2023

Hoi @Leoleo. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld op zwart gaat wanneer je naar Netflix kijkt op jouw tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger al eens een 'frisse start’ gegeven? Vaak verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 18, 2023

@Leoleo 

Welke mediabox heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2023

Heb al opnieuw opgestart maar blijft telkens wel iets dan isnhet se afstandbedieng dan weer bij terug kijken 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat vervelend dat je problemen blijft houden met jouw ontvanger. Heb je meerdere ontvangers in huis? Zo ja, gebeurd dit op alle ontvangers? Welke problemen ervaar je precies?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2023

Nu ik een  nieuwe tv Heb lijkt het probleem weg te zijn ben benieuwd