Skip to main content

Hallo,

 

We moeten op de t.v. steeds weer inloggen. 

Soms 3 keer op een avond, erg storend.

Graag actie,  reactie.

Groet

Op je smart tv of op je itv kastje?
 

Als het je tv is, zal je met leverancier contact op moeten nemen, maar wellicht update fout van de netflix app.

verwijder de app uit je menu van je smart tv en installeer deze opnieuw.

Dit was bij mij de oplossing.

 


Via de t.v

Menu en dan apps, maar ook via zender 200.


Via de t.v

Menu en dan apps, maar ook via zender 200.

Via tv, dan zou dus app kunnen zijn. Maar dan zou zender 200 de boel moeten onthouden.

misschien netflixinstelling, als je inlogt via internet zie je heel veel instellingen. Wellicht zit daar een 

automatische uitlog instelling bij? Zelf nog nooit gezien maar je weet het niet...


Wanneer je Netflix kijkt via de smart tv zelf, dan kun je inderdaad het beste de software van je tv updaten (apps opnieuw ophalen). Wanneer je echter ook via de ontvanger telkens opnieuw moet inloggen, dan zit de fout dus niet in de tv (scherm) zelf. Ik vermoed dat dit 'probleem' dan eerder in je account zit. Hoe zit dit met andere apparaten dan je tv? Heb je toevallig ook de Netflix app op je telefoon of tablet of op de laptop? Moet je daar ook telkens opnieuw inloggen? 

Misschien dat je beter contact kunt zoeken met de klantenservice van Netflix. Ik vermoed dat zij je beter kunnen helpen hiermee. 


Ik heb inmiddels meer informatie. Het probleem ligt niet bij jou of je Netflix account. Het probleem is ons bekend en ligt dus bij ons. Het tv team weet er ook van en gaat aan de slag om ook dit probleem op te lossen. Het is alleen niet bekend wanneer dit opgelost wordt. Excuses voor mijn eerdere bericht!


Reageer