Skip to main content

ik krijg nu al een paar dagen een foutmelding bij netflix via kpn kastje als ik inlog geeft hij aan er is een storing opgelopen probeer later nog eens / of herstart ontvanger  . 

 hebben meer mensen hier last van  ? en ja heb hem inderdaad al een paar keer gerestart  op mijn tv app werkt hij wel goed 

 

 

   gr bernard 

Hi @BernardHeuer. Dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat je steeds deze foutmelding krijgt als je inlogt bij Netflix via de tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger ook al eens gereset? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!


Hi @BernardHeuer. Dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat je steeds deze foutmelding krijgt als je inlogt bij Netflix via de tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger ook al eens gereset? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!

 

   ja heb ik gedaan , ook mijn glasvezel kastje een keer gereset ( zondag ) hoorde ik via een vriend heb tot nog toe geen last meer gehad 


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat je het probleem op hebt kunnen lossen door het glasvezelkastje te resetten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer