Skip to main content

Sinds een aantal maanden is er ongemerkt ongevraagd een bedrag voor Netflix op mijn facturen verschenen. Ik heb dit nooit gevraagd en maak geen gebruik van Netflix. Heb ook geen account daar en kan dus ook niets bij Netflix opzeggen. Mijn vraag is hoe dit weer recht te zetten

 

groet

 

André

Hoi @AndreLokhorst. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat Netflix onterecht op jouw factuur is verschenen. Dit komt helaas vaker voor. In het topic “Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd” lees je hier meer over. Wil je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en telefoonnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Het telefoonnummer kan je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic, dan kan ik dit voor jou doorzetten naar een achterliggende afdeling. Zij zullen contact met jou opnemen en dit herstellen.


Gedaan! Wacht jullie reactie met belangstelling af

André 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling gaat dit verder uitzoeken en neemt contact met jou op. Onze excuses voor het ongemak!