Skip to main content
Beantwoord

Netflix, titel kan niet worden afgespeeld

• April 11, 2020
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoy ik heb het zelfde probleem dan dat van Alex,  wat nu ?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Silvano.

Heb je de ontvanger ook al eens gereset? Werkt terugkijken via de gids wel goed? En heb je dit probleem op meerdere ontvangers, indien je meerdere hebt?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2020

Hi Silvano.

Heb je de ontvanger ook al eens gereset? Werkt terugkijken via de gids wel goed? En heb je dit probleem op meerdere ontvangers, indien je meerdere hebt?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

ik ben erachter dat 1 kastje goed is de andere niet,ik denk dat die stuk is,heb alles gedaan wat je van me vroeg.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 14, 2020

Dankjewel. Hoe heb je dit getest met die 2 kastjes? Heb je de kastjes omgeruild en hetzelfde kastje bleef deze storing houden op beide locaties? 

Zou je die ontvanger dan ook willen resetten? Dit doe je als volgt. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 19, 2020

Silvano, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.