Ik wil graag een probleem voorleggen, wellicht heeft iemand adviezen hoe eventueel de TV in te stellen. Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb 2 TV+ boxen. Beide boxen zijn rechtstreeks aangesloten op het modem (Box 12), zonder tussenkomst van een switch. TV kijken, terugkijken en opnames bekijken is op beide boxen perfect. Het enige dat mij bevreemdt is dat de Netflix-app op mijn Samsung TV (QE65QN85A) hapert en op mijn Philips TV (55PUS7181) draait de app perfect, zonder haperingen. Je zou denken dat het ligt aan de frame rates, maar dan zou het op beide TV's moeten haperen. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Netflix via de TV+ box hapert op mijn Samsung TV (QE65QN85A)
Beste antwoord door wjb
Helaas ondersteunt de TV+ Box geen "Dynamic Frame Rates" waarbij automatisch de framerate van de bron doorgegeven wordt aan de televisie.
Mijns inziens is de enig juiste oplossing dat de TV+ Box "Dynamic Frame Rates" gaat ondersteunen en 24p dan ook gewoon als 24p aan de televisie doorgeeft.
Zie punt 20 van de feature requests TV+ Box.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.