Skip to main content

Beste,

 

Dif weekend heb ik een nieuw modum ontvangen naar aanleiding van een abbonnementswijziging. Nu zag ik vanochtend dat er staat dat ik Netflix via KPN wil betalen. Dit heb ik naar mijn weten helemaal niet aangevinkt en ik wil hier dan ook geen gebruik van maken. Echter steeds als ik mijn pakket aanpas blijft hij terug komen in mijn overzicht en kosten.

Ik heb Netflix en wil deze graag rechtstreeks blijven betalen. Kunnen jullie dit oplossen? 

 

Groetjes,

Lisa 

Hi all.

Indien je Netflix op de KPN factuur ziet staan, zonder dat het door jou is geïnitieerd/aangevraagd, wil ik je vragen om het volgende te doen:

  • Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in, en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.

@Chlo @MirjamJ @BrieVlie: voor jullie heb ik het formulier ook ingevuld. Jullie hoeven dus niet bij Netflix zelf aan te kloppen, maar gewoon bij ons. Dat heb je bij dezen dan ook gedaan.

Profiel is aangevuld. 


Goedenavond Paul,

Dank voor spoedige respons.

WW heb ik een destijds al gewijzigd.

Ik wacht de ontwikkelingen in spanning af.

 


Hoi Paul, profiel ook gecompleteerd.


Dag Paul, Ook wij hebben opeens netflix via KPN, nooit aangegeven en vorige maand ook niet in rekening gebracht. We betalen altijd rechtstreeks aan netflix en hebben voor zover wij weten geen extra profiel/account bij netflix. ik heb inmiddels kpn-id gewijzigd. 

Hopelijk kunnen jullie dit weer terugdraaien. 

Groet, Louis


Heb je het wachtwoord van jouw KPN ID al aangepast?

Heb je één of twee TV ontvangers?


Dag Paul, Ook wij hebben opeens netflix via KPN, nooit aangegeven en vorige maand ook niet in rekening gebracht. We betalen altijd rechtstreeks aan netflix en hebben voor zover wij weten geen extra profiel/account bij netflix. ik heb inmiddels kpn-id gewijzigd. 

Hopelijk kunnen jullie dit weer terugdraaien. 

Groet, Louis

Hi @Erauvz. Ik heb de betreffende afdeling voor je aangestuurd. Je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door ons op het contacttelefoonnummer die bij ons bekend is.


Beste Paul,

 

Hoeveel tijd gaat er overheen voor dit opgelost is? 


Beste Paul,

Hoeveel tijd gaat er overheen voor dit opgelost is? 

Mijn collega van de klachtenafdeling heeft het voor jou eerder al geregeld als ik het zo bekijk. Ook de correctie van de kosten worden op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht.


Ook hier hetzelfde probleem Speelt al twee maanden en via de telefonische helpdesk van KPN krijg ik het niet opgelost.

Kunnen jullie ook voor mij (althans, mijn 86 jarige moeder, wiens aansluiting het betreft) hier naar kijken? Ik heb het profiel aangevuld.


Beste Paul,

Hoeveel tijd gaat er overheen voor dit opgelost is? 

Mijn collega van de klachtenafdeling heeft het voor jou eerder al geregeld als ik het zo bekijk. Ook de correctie van de kosten worden op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht.

Nou sorry maar die collega heeft mij dus totaal niet geholpen en stuurt mij naar netflix zoals al eerder vermeld. Netflix verwijst me weer naar netflix.kpn.com om de gegevens te achterhalen van het spook account maar die website is al 2 weken in onderhoud door kpn

Ik kom dus ook hier geen steek verder

Ben het eerlijk gezegd flink zat aan het worden. Er wordt zomaar wat aangesloten door een fout in de software van de 4k kastjes en ik mag overal achteraan hobbelen om het op te lossen.

Ik heb al netflix, ik wil niet nogmaals netflix, en ik wil ook niet betalen voor iets wat ik niet heb afgesloten. Het staat er nog steeds bij...

 


Ook hier hetzelfde probleem Speelt al twee maanden en via de telefonische helpdesk van KPN krijg ik het niet opgelost.

Kunnen jullie ook voor mij (althans, mijn 86 jarige moeder, wiens aansluiting het betreft) hier naar kijken? Ik heb het profiel aangevuld.


Ik heb in de KPN box van mijn bejaarde moeder gekeken. Daar stond een vreemd mailadres (eheng@playloas.icu) bij de abonnee gegevens ingevuld en Netflix was in ingesteld op Spaans.

Ik heb vervolgens contact opgenomen met Netflix en dat (ons onbekende) mailadres laten blokkeren.

 

Netflix gaf aan:

“We zijn dat nog aan het onderzoeken met KPN. Op de een of andere manier weten ze vanuit het buitenland accounts aan te maken om gratis Netflix te kunnen kijken. Ik heb het account gelukkig opgezegd dus KPN zal zeker geen kosten meer in rekening brengen.”

 

Dit is toch wel echt een serieus gat in het KPN systeem!

 

@Paul_ Kun je voor ons ook aan de hand van de profiel gegevens e.e.a. administratief rechttrekken?


Wij zijn ook slachtoffer geworden van een Netflix account via KPN. Wij hebben al direct Netflix, wordt rechtstreeks afgeschreven iedere maand. Ik heb inmiddels het wachtwoord van de KPN ID gewijzigd. Kan er een onderzoek ingesteld worden?


@zapcentrifuge @Bart_Verhoeven: Ik heb voor jullie een formulier ingevuld en jullie worden (binnen 2 werkdagen) gebeld op het contactnummer dat bij ons bekend is. Je moet dus ook niet bij Netflix zijn, maar bij ons. Er is hier namelijk inmiddels een proces voor ingeregeld. @Chlo: dat proces was er nog niet toen je mijn collega sprak, dus voor jou heb ik voor de zekerheid ook dit formulier ingevuld zodat dit beter wordt uitgezocht. Excuses voor de onduidelijkheid hierin. Ik ging af op de notities die ik zag staan. Jij wordt dus ook binnen 2 werkdagen gebeld.


Beste @Paul_ 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn KPN ID wachtwoord gewijzigd en mijn forum profiel ingevuld. Zou je de e.e.a. ook voor mij in orde willen maken?

Dank alvast!


Beste @Paul_ 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn KPN ID wachtwoord gewijzigd en mijn forum profiel ingevuld. Zou je de e.e.a. ook voor mij in orde willen maken?

Dank alvast!

Zeker wil ik dat. Ik heb jouw gegevens doorgegeven en je wordt gebeld op het contactnummer (zou dus begin volgende week kunnen zijn in jouw geval).


Beste @Paul_ 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn KPN ID wachtwoord gewijzigd en mijn forum profiel ingevuld. Zou je de e.e.a. ook voor mij in orde willen maken?

Dank alvast!

Zeker wil dat. Ik heb jouw gegevens doorgegeven en je wordt gebeld op het contactnummer (zou dus begin volgende week kunnen zijn in jouw geval).

Thanks!


beste @Paul_ 

ik heb het zelfde probleem. nieuwe modem van KPN en nu ineens kosten voor netflix, terwijl ik helemaal geen abonnement heb bij netflix. kan de incasso ook niet stopzetten in de app. blijft aan staan. kan hier iets aan gedaan worden?

 


@HThomas: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik jouw gegevens doorgeven en dan wordt het uitgezocht.

 

Indien andere klanten dit probleem hebben, en het nog niet hebben doorgegeven, doe dat dan hier: Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd. Vermoed je fraude? Geef het door aan KPN!


beste @Paul_ 

 

profiel is ingevuld.

gr. Harold


beste @Paul_ 

 

profiel is ingevuld.

gr. Harold

Ik heb het doorgegeven. Ik krijg wel de melding dat de afdeling die dit afgehandeld (financiële afdeling), heeft het druk dus de maximale doorlooptijd is opgelopen naar 5 dagen. Je wordt dus deze week gebeld.


thanks!!

 


@Paul_ Inmiddels zijn er 2 maanden voorbij maar wordt Netflix nog steeds berekend op onze factuur. Aan welke termijn moeten we ongeveer denken? Groeten Mirjam 


Hoi @MirjamJ, er lijkt in jouw geval iets niet helemaal goed te zijn gegaan. 
Mijn collega's horen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op te nemen hierover. Zij bellen vanaf een 088 nummer of een afgeschermd nummer dus houd daar rekening mee. Ik zie meerdere nummers in jouw abonnement staan, kun je aan je profiel toevoegen (bij persoonlijke opmerkingen) op welk nummer je het beste bereikbaar bent hiervoor?


@Thomas Ik heb mijn nummer bij persoonlijke opmerkingen gezet.


Bedankt @MirjamJ, binnen 5 werkdagen wordt je hierover teruggebeld!