Skip to main content

Beste,

 

Dif weekend heb ik een nieuw modum ontvangen naar aanleiding van een abbonnementswijziging. Nu zag ik vanochtend dat er staat dat ik Netflix via KPN wil betalen. Dit heb ik naar mijn weten helemaal niet aangevinkt en ik wil hier dan ook geen gebruik van maken. Echter steeds als ik mijn pakket aanpas blijft hij terug komen in mijn overzicht en kosten.

Ik heb Netflix en wil deze graag rechtstreeks blijven betalen. Kunnen jullie dit oplossen? 

 

Groetjes,

Lisa 

@zapcentrifuge @Bart_Verhoeven: Ik heb voor jullie een formulier ingevuld en jullie worden (binnen 2 werkdagen) gebeld op het contactnummer dat bij ons bekend is. Je moet dus ook niet bij Netflix zijn, maar bij ons. Er is hier namelijk inmiddels een proces voor ingeregeld. @Chlo: dat proces was er nog niet toen je mijn collega sprak, dus voor jou heb ik voor de zekerheid ook dit formulier ingevuld zodat dit beter wordt uitgezocht. Excuses voor de onduidelijkheid hierin. Ik ging af op de notities die ik zag staan. Jij wordt dus ook binnen 2 werkdagen gebeld.

Beste Paul,

Ik heb inmiddels een collega van je aan de lijn gehad (inmiddels een paar weken geleden) en die gaf aan de Netflix account op te gaan zeggen en de afschrijvingen te gaan crediteren. Inmiddels heb ik al weer een factuur binnen. Netflix staat er nog steeds op en nog steeds geen crediteringen mogen ontvangen voor de afgelopen facturen. Hoe moet dit nu?

Mvg,

Bart


Goedemiddag,

 

Graag ontvang ik ook hulp hierbij. Al 3 maanden op rij teveel betaald en afgelopen weekend gezien dat er een Spaanstalig account tevoorschijn komt met onbekend e-mailadres. 

 

Vriendelijke groet,

 

Vincent


Hoi Paul of Thomas,

ik zit/zat te denken aan een Netflix abonnement, twijfel natuurlijk of ik dat via KPN of rechtstreeks ga doen.

Maar dit fraudegedoe wil ik niet mee gaan maken… (ja, wie wel...:rage: )

Hetgeen je hier over Netflix/KPN leest is niet best, ook hoe je geholpen wordt, als het mis is…

(behalve jullie hulp, natuurlijk. Dat ziet er 100% uit)

Als ik een Netflix abo ga nemen, is het dan beter om via KPN te betalen?

Dan staat dát in ieder geval legaal op m'n rekening…

Groetjes.

Ad B