Skip to main content

Goedemiddag

 

Ook ik loop tegen een probleem aan aanmelden is in een paar klikken gebeurd….maar er vanaf komen is een crime!

Ik heb een standaard abonnement bij Netflix alleen is per abuis op de tv ook een abonnement bij KPN aangeklikt.

Dus vet betalen ik heb hier al over gereclameerd bij KPN en met veel moeite na een  lange telefoon sessie zou het abonnement zijn stop gezet. Vandaag nieuwe factuur en ja hoor daar staat weer prachtig € 13,99 op de factuur ……...hier wordt ik knap pissig over want KPN zou de incasso hebben stop gezet………..dit zu gewoon via het menu op de tuner moeten want dit is bagger…....….…………………

Bij Netflix kwam ik niet verder omdat ze daar mijn KPN ID niet kunnen zien heel vreemd…………………...

Zover ik weet, moet je het abonnement bij Netflix zelf opzeggen.

Het is een extra service van KPN, dat je via KPN kan betalen en zo te lezen zelfs aanmelden.

 

Wacht even op een moderator, ik denk dat hij of zij je verder kunnen helpen.

Ze hebben het wel heel erg druk, dus het kan een paar dagen duren.

 


Is dit topic (klik) voor jou wellicht van toepassing?


@Elcon RC racer Welkom op het forum. Als ik het goed begrijp dan heb je bij ons per ongeluk een aanmelding gedaan voor Netflix, heb je dit ook weer opgezegd maar wordt het nog steeds gefactureerd. Klopt dat? 

Ik controleer graag even voor je wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan ga ik op onderzoek uit. 


@Elcon RC racer Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!