Skip to main content

Hallo ontvang net factuur van digitenne met netflix heb nooit aangevraagd

dit wil ik niet dus betaal het niet.

wat is de oplossing????

 

Ik ben niet gebeld vandaag! Dat zou 3dagen geleden wel plaatsvinden,althans dat was de toezegging van uw collega met wie ik de zaak besproken heb (3e keer maar dit terzijde) En helaas is dit niet gebeurd.

Heb jij (of wellicht iemand in het huishouden) wel een gemiste oproep? Er wordt gebeld met een 088-nummer vanuit ons.

Ik zie de melding dat er eerst geen gehoor is en ook nog dat er is aangegeven dat het nu niet uitkomt namelijk.


klopt niet,geen gemiste oproep enz


telefoonnr nogmaals aan profiel toegevoegd dus nu zou het eigenlijk niet meer mis moeten kunnen gaan… Maar een oplossing is er vast en zeker niet want dan zou die voor alle gevallen gaan gelden en dat zijn er veel.. heel veel!


Gefeliciteerd KPN.
 4 x  gebeld, 2x geapped.
Wachtwoord van KPN.com gewijzigd.
Via deze site het issue aangegeven en 2x gebeld door éne Yvonne van KPN, welke mij adviseerde om wederom het wachtwoord te wijzigen 
Alles zou volgens haar geregeld worden, Netflix zou er weer van worden afgehaald en de kosten worden teruggestoord..
Het mag allemaal niet baten, Netflix staat er nog steeds netjes op….

Het is klaar. KPN heeft een site in de lucht gebracht de KPN ID’s daarachter gekwakt en die site is dus gehacked.  Geen adequaat antwoord en na + 16 jaar is het nu over met KPN.
Ik stap over naar een andere provider, dan maar een beetje pijn.

Daanrna nog iemand van de KPN aan de telefoon gehad met een laatste poging mij als klant te behouden...die wist niets van dit issue...het zal wel..KPN heeft gefaald.
 


Weer 2weken verder inmiddels en het enige wat er wel goed gaat is het opsturen van betalingsherrineringen icm dreigementen dat internet wordt afgesloten! Wat zijn jullie en sneu zielig ongeorganiseerd zootje zaagselkoppen!!! De app werkt nog steeds NIET!!! De optie gegevens netflix opvragen is al 4weken “under construction”!!! Kloterige vinkje bij opties komt gewoon na 5seconden terug… HAAL DIE OPTIE DAN GEWOON ERUIT!! Hoe moeilijk kan het zijn?? Beloof ook niet keer op keer te zullen BELLEN als dat toch niet gebeurd!! Wachtwoord is veranderd en dat er fraude plaatsvind is uiteindelijk toegegeven maar wel met de kanttekening dat de maandtermijnen alsnog betaald MOETEN worden… DAT GAAT NEVER NOOIT GEBEUREN!!! Al gaat er een rechter aan te pas komen,zie ik daar met grote vreugde naar uit! LOS DIT NU EENS OP!! Toon karakter en vreet de ellende die jullie zelf gecreeerd hebben ook lekker zelf op. Kassa is ingelicht en info aan het verzamelen dus dan moeten jullie publiekelijk deze sores opvreten! Hussel je rot maar zorg dat je je rommel en personeel op orde krijgt en neem je verlies. Andere mogelijkheid is er (nu)niet meer!!! I rest my case.


Gefeliciteerd KPN.
 4 x  gebeld, 2x geapped.
Wachtwoord van KPN.com gewijzigd.
Via deze site het issue aangegeven en 2x gebeld door éne Yvonne van KPN, welke mij adviseerde om wederom het wachtwoord te wijzigen 
Alles zou volgens haar geregeld worden, Netflix zou er weer van worden afgehaald en de kosten worden teruggestoord..
Het mag allemaal niet baten, Netflix staat er nog steeds netjes op….

Het is klaar. KPN heeft een site in de lucht gebracht de KPN ID’s daarachter gekwakt en die site is dus gehacked.  Geen adequaat antwoord en na + 16 jaar is het nu over met KPN.
Ik stap over naar een andere provider, dan maar een beetje pijn.

Daanrna nog iemand van de KPN aan de telefoon gehad met een laatste poging mij als klant te behouden...die wist niets van dit issue...het zal wel..KPN heeft gefaald.
 

Jammer dat het niet snel correct is opgelost. Ik zie de opzegging inmiddels in het systeem staan.

Weer 2weken verder inmiddels en het enige wat er wel goed gaat is het opsturen van betalingsherrineringen icm dreigementen dat internet wordt afgesloten! Wat zijn jullie en sneu zielig ongeorganiseerd zootje zaagselkoppen!!! De app werkt nog steeds NIET!!! De optie gegevens netflix opvragen is al 4weken “under construction”!!! Kloterige vinkje bij opties komt gewoon na 5seconden terug… HAAL DIE OPTIE DAN GEWOON ERUIT!! Hoe moeilijk kan het zijn?? Beloof ook niet keer op keer te zullen BELLEN als dat toch niet gebeurd!! Wachtwoord is veranderd en dat er fraude plaatsvind is uiteindelijk toegegeven maar wel met de kanttekening dat de maandtermijnen alsnog betaald MOETEN worden… DAT GAAT NEVER NOOIT GEBEUREN!!! Al gaat er een rechter aan te pas komen,zie ik daar met grote vreugde naar uit! LOS DIT NU EENS OP!! Toon karakter en vreet de ellende die jullie zelf gecreeerd hebben ook lekker zelf op. Kassa is ingelicht en info aan het verzamelen dus dan moeten jullie publiekelijk deze sores opvreten! Hussel je rot maar zorg dat je je rommel en personeel op orde krijgt en neem je verlies. Andere mogelijkheid is er (nu)niet meer!!! I rest my case.

Ik zie dat er gister wederom een belpoging is gedaan, maar geen gehoor. Ze bellen op het contactnummer dat in de eerste instantie is doorgegeven. Dat is een ander nummer dan je in je profiel hebt gezet. Daar is ook al een keer met iemand gesproken, maar toen was het niet gelegen. Ik zal het nummer in je profiel er ook bij zetten, want dit schiet ook niet echt op zo.


Bullshit!!!!! Gewoon 100% bullshit dit!!! Weer en regelrechte leugen die je hier tentoonstelt… ALWEER! moet ik nu maar opnieuw het profiel invullen zeker? SCHAAM JE! 


Bullshit!!!!! Gewoon 100% bullshit dit!!! Weer en regelrechte leugen die je hier tentoonstelt… ALWEER! moet ik nu maar opnieuw het profiel invullen zeker? SCHAAM JE! 

Wie zegt dat je opnieuw jouw profiel moet invullen? Juist niemand.

Wel zou je even kunnen controleren of dat telefoonnummer dat door @Paul_ aan jouw profiel is toegevoegd klopt. Dat is namelijk het nummer waarop gebeld is.


Het is maar net hoe druk je je kunt maken, tjonge,…. Maar ja als telefoontjes niet gelegen komen, of er wordt niet opgenomen, op doorgegeven telefoonnummers, wat heeft het dan voor nut om zulke domme reacties te komen met kassa en rechters e.d.? Maar goed, wil je geld uitgeven, vooral doen, ga je toch niet winnen,… 

Neem dan eerst jezelf eens bij de veren om tot rust te komen,…. KPN gaat je echt wel helpen,… 


Bullshit!!!!! Gewoon 100% bullshit dit!!! Weer en regelrechte leugen die je hier tentoonstelt… ALWEER! moet ik nu maar opnieuw het profiel invullen zeker? SCHAAM JE! 

Waarom zou ik hierover liegen? Anders zijn ook netjes gebeld, en daarbij is het ook opgelost.

Dit is overigens de laatste waarschuwing wat betreft je toon en bewoording. Als je niet op een normale manier kunt of wilt communiceren, en je dus niet aan de huisregels houdt, dan krijg je (al dan niet tijdelijk) een ban.


zo is het.. ik flip alleen als er onrecht en leugens gepresenteerd worden.. Waarom doet kpn dat? die 8euro per maand is niet de hoofdzaak! Gladstrijken en wegmoffelen van feiten is veel erger! En verliezen? Dit? Nooit! Nu helemaal niet meer want het is een mooi dossier aan het worden zolangzamerhand en er staat geen woord frans in.


kpn.. groot geworden met telefonie! maar kan het nr.niet vinden! hahaha geloofwaardig verhaal vind je zelf ook niet?


zeg dan dat er nog geen oplossing is! ben je eerlijk tenminste...


zo is het.. ik flip alleen als er onrecht en leugens gepresenteerd worden.. Waarom doet kpn dat?

Maar KPN presenteert ook helemaal geen leugens, ik snap niet hoe je daarbij komt.

 

kpn.. groot geworden met telefonie! maar kan het nr.niet vinden! hahaha geloofwaardig verhaal vind je zelf ook niet?

Heb je ooit van AVG gehoord?

Heb je dat telefoonnummer dat door @Paul_ in jouw profiel geplaatst is nu al gecontroleerd?

En ... is dat het juiste nummer waar je op bereikt kunt worden?

 

zeg dan dat er nog geen oplossing is! ben je eerlijk tenminste...

Er is wel een oplossing, het enige wat jij moet doen is even meewerken, dan is alles zo geregeld en heb je je geld ook terug.


Wat verwacht je nu als antwoord eigenlijk? nr klopt helemaal! Helaas is er niet gebeld zoals ik al eerder aangaf.. Meerdere keren zelfs in de afgelopen 2 maanden nadat je aangaf dat er een collega gebeld zou hebben! Pak zelf de telefoon en verras me met een vraag waarop ik nog GEEN antwoord gegeven heb…. 


Wat verwacht je nu als antwoord eigenlijk? nr klopt helemaal! 

Dus het nummer dat @Paul_ in jouw profiel geplaatst heeft klopt maar je geeft aan dat je daar niet op gebeld bent. En dat terwijl KPN aangeeft dat ze zelfs iemand op dat nummer gesproken hebben die aangaf dat het nu niet gelegen kwam. Toch wel apart dan. :thinking:

Nu is het wel essentieel dat je telefonisch contact krijgt om dit issue te verhelpen.

De vraag is dan ook hoe jij en KPN er voor kunnen zorgen dat jullie elkaar wel op dat nummer te spreken krijgen.

 

Overigens ben ik, net als jij, klant van KPN en lid van dit forum.


Aangezien na dit zinloze en onware betoog van je mijn vertrouwen om een oplossing te vinden zomogelijk naar een nog lager dieptepunt gevallen is rest mij nog 1 ding te zeggen! I give up! succes met al jullie zgn belpogingen met 088 of wat dan ook,3maand ellende en NIKS opgelost! En de volgende factuur zal ongetwijfeld weer netflix bevatten en zal dus weer niet volledig betaald worden.. Sluit maar af dan want ik ben er klaar mee… Reageer ook maar NIET meer aub want ik word misselijk van je "klantvriendelijke”nietsomvattende antwoorden! niet meer reageren! Pas nadat je iets gepresteerd hebt… tot dan OPZOUTEN!


Wie heeft hier dan onwaarheden verkondigd?

Als je wilt dat je geholpen wordt, zorg dan dat je bereikbaar bent.

TIP: Heb vertrouwen.