Skip to main content

Ik heb Netflix afgesloten , maar wil dit nu via KPN factuur met korting entertainment laten lopen.

Er staat zeg Netflix op en meld je aan via KPN , maar als ik Netflix wil opzeggen staat er dat abonnement loopt tot 17-01-2021.  Moet ik wachten tot die datum ?

Hoi @Lin B, welkom op het forum! Als je al Netflix hebt bij Netflix zelf zul je die inderdaad eerst op moeten zeggen.
Als je daar nog een opzegtermijn bij hebt kun je het ná die datum via ons laten lopen!


Bedoel je hiermee dat ik, die altijd via de KPN app Netflix hweft gekeken, nu alleen maar via die app in kan loggen als mijn Netflix abbo via de KPN loopt? Al vul ik mijn NF ww in, ik kom bij de KPN uit om daar abbo te nemen.
Deze wijze van ‘sturen en verplichten’ kan toch niet waar zijn?


Bedoel je hiermee dat ik, die altijd via de KPN app Netflix hweft gekeken, nu alleen maar via die app in kan loggen als mijn Netflix abbo via de KPN loopt

@KingBees 

Nee. Je kunt Netflix dan ook kijken via je laptop (via netflix.com), via de app in je smartphone, tablet en ook die in je smart-tv.
Alleen de betaling loopt via je kpn-factuur. Je abonnement heb je bij Netflix zelf.