Skip to main content

 

Beste medewerker van kpn,

 

Ik wil graag that u de overige optie "Netflix - betalen via KPN Factuur € 7.99 p/mnd" van mijn bovenstaande abonnement uithalen. Ik heb meerdere malen tevergeefs geprobeerd dat te doen.

 

Na mijn contact met u collega hebt u collega dat ook gedaan maar die optie komt weer te voorschijnen. Het is echt irritant. Ik heb sinds 4 feb dit meerdere maals geprobeerd. Een email verzenden naar kpn is geen optie meer. Het bellen naar klantenservice helpt ook niet en online wijzigen van overige optie werkt niet.

 

Vandaar klop bij deze forum. 

 

Graag hoor ik van u!

 

Met vriendelijke groet,

 

Chiman

Dit ziet er heel anders uit dan via m’n laptop… Gezien de plek waar de button tlidmaatschap opzeggen] staat zal het waarschijnlijk onder Factureringsgegevens staan. Of mischien bij Mijn Profiel.

Op de laptop, zie eerder gegeven link, staat het bij Lidmaatschap & Facturering. Daar is het héél makkelijk.

Is die button nergens via een smartphone dan kun je bij Netflix niet opzeggen via een smartphone. Maar i.i.g. wel via een laptop.

I.i.g. kan opzeggen Netflix niet via de tv-decoder-app of KPN.

Mogelijk is het al opgezegd! Je kunt bij Netflix nog tot 10 maanden daarna inloggen om je account opnieuw te activeren. Je bent dan niet je 'geschiedenis’ kwijt.


Dit ziet er heel anders uit dan via m’n laptop… Gezien de plek waar de button tlidmaatschap opzeggen] staat zal het waarschijnlijk onder Factureringsgegevens staan. Of mischien bij Mijn Profiel.

Op de laptop, zie eerder gegeven link, staat het bij Lidmaatschap & Facturering. Daar is het héél makkelijk.

Is die button nergens via een smartphone dan kun je bij Netflix niet opzeggen via een smartphone. Maar i.i.g. wel via een laptop.

I.i.g. kan opzeggen Netflix niet via de tv-decoder-app of KPN.

Mogelijk is het al opgezegd! Je kunt bij Netflix nog tot 10 maanden daarna inloggen om je account opnieuw te activeren. Je bent dan niet je 'geschiedenis’ kwijt.


Vermoedelijk geen actief account meer en bij ‘mijnkpn’ nog wel zichtbaar tot de 1e van de maand. Denk dat de verwarring daar zat. 
 

Bij mij ziet het er hetzelfde eruit, ook mijn Netflix account is niet meer actief.

Helemaal links onderaan op de homepagina van Netflix kan op  ‘account’ geklikt worden, hier kom je direct uit op facturering gegevens. 


Het ziet er naar uit dat je het in ieder geval met dit e-mailadres niet meer hebt.

Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag wanneer je een trial abonnement hebt gehad bij Netflix. Deze of vorige maand? Mijn verwachting is dat je het proefabonnement weer hebt beëindigd en dat dit vanaf ergens volgende maand ook niet meer zichtbaar zal zijn. Dit op basis van bovenstaand plaatje. 


@jahangir, klopt het wat hierboven gezegd wordt? Want dan zou het vanaf 1 maart rechtgetrokken moeten zijn.. Wil je dit eens controleren?


Reageer