Skip to main content

Na maanden de ellende te hebben ondervonden van de traagheid van een slak in het menu,  laat  nu/nog steedsnetflix het ook afweten. Netflix start wel op  maar slaat deze te pas en onpas eruit waardoor je weer opnieuw mag opstarten. Ik kan geen film bekijken... 

Welkom, @LoKi60, bedankt voor je bericht! Vervelend zeg, dat Netflix telkens stopt, terwijl je net lekker een film zit te kijken. Mijn advies is om de tv-ontvanger te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.


 

Uitrol van NMC 8.0.116_2 is bezig. De testgroepen waren op 9 en 16 maart. Dat is goed verlopen, dus de rest van de uitrol volgt deze week. En wel vannacht (23-03), vrijdagnacht (26-03) en volgende week dinsdagnacht (30-03).

In deze NMC zit het volgende:

  • Oplossing voor het regelmatig opnieuw moeten inloggen bij Netflix op de ontvanger. Dit is al wat langer lopend probleem waar we nu, met hulp van Netflix, een oplossing voor hebben kunnen vinden. 

Het betreft hier dus nieuwe firmware voor de ontvangers, waarbij een Netflix-probleem is opgelost, wellicht ben jij er ook mee geholpen. Als je afgelopen nacht de update nog niet hebt gehad komt die dus binnenkort (Menu > Instellingen > Informatie).