Skip to main content
Vraag

Netflix werkt niet

• 12 februari 2025
  • 7 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik heb netflix  en kan deze nu maa op tv ontvangen 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 februari 2025

Hallo 

• 6530 reacties
  • 12 februari 2025

Het is hier geen chat. Er zitten hier niet altijd mensen klaar die onmiddellijk antwoord geven.

Wat is het probleem? 

Susan kamphuis schreef:

Ik heb netflix  en kan deze nu maa op tv ontvangen 

Van deze zin kan ik helaas geen chocola van maken...

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13901 reacties
  • 13 februari 2025

​@Susan kamphuis 

Wat bedoel je precies?

Heb je Netflix via KPN aangevraagd?

Zo ja, dan moet je hem via de KPN site activeren (heb je dat al gedaan?)

Zie ook hier.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8541 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi ​@Susan kamphuis , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Uit jouw vraag wordt mij ook niet meteen helemaal duidelijk wat je nu precies bedoelt, kun je dit nader toelichten? Dan denken we vanuit daar graag verder met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

Met de knop Netflix op de afstandsbediening kwam ik niet meer op Netflix. Ook via het menu en dan naar apps kwam ik niet meer op Netflix. Na de router te hebben gereset lijkt dit verholpen maar nu heb ik op de tv boven hetzelfde probleem. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13901 reacties
  • 18 februari 2025
Susan kamphuis schreef:

Met de knop Netflix op de afstandsbediening kwam ik niet meer op Netflix. Ook via het menu en dan naar apps kwam ik niet meer op Netflix. Na de router te hebben gereset lijkt dit verholpen maar nu heb ik op de tv boven hetzelfde probleem. 

Dan kan je het beste de KPN tv ontvanger die bij de tv boven staat opnieuw laten opstarten.

Hal de spanning (volksmond stroom) er voor 1 minuut ervan af en laat hem daarna rustig volledig opnieuw opstarten. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8541 reacties
  • 18 februari 2025

Goedemorgen ​@Susan kamphuis , fijn om te lezen dat een reset van het modem het probleem heeft verholpen maar ook gek dat het probleem zich nu voordoet bij de televisie boven. 

joop2011 schreef:

Dan kan je het beste de KPN tv ontvanger die bij de tv boven staat opnieuw laten opstarten.

Hal de spanning (volksmond stroom) er voor 1 minuut ervan af en laat hem daarna rustig volledig opnieuw opstarten. 

Heb je dit advies inmiddels al opgevolgd?