Skip to main content
Beantwoord

Netflix werkt niet op mijn DIW7022, herstarten verhelpt het dan

• January 26, 2026
  • 5 reacties
  • 161 keer bekeken

Netflix start niet. Aan en uitzetten helpt meestal wel. We worden er moe van.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Dick W. , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Kan me heel goed voorstellen dat je hier moe van wordt dus goed dat je er via deze weg melding van maakt! Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik neem aan dat het eerder wel goed is geweest?

Doe eens een harde reset.

Achterop de DIW7022 zit een klein gaatje naast de UTP connector.

Stop daar een dun voorwerp in en wacht totdat hij gaat opstarten.

Meestal moet je daarna enkele dingen opnieuw ingeven.

Het kan zeker geen kwaad om dit eens te proberen en ik heb goede hoop dat we het probleem hiermee kunnen verhelpen 🙏🏻 In dit artikel op onze Kennisbank kun je ook precies terugvinden hoe je de TV+ ontvanger terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen en ik zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

Hoe is de Sagemcom DIW7022 verbonden met de KPN router (experiabox of Box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2026

Goedemorgen ​@Dick W. , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Kan me heel goed voorstellen dat je hier moe van wordt dus goed dat je er via deze weg melding van maakt! Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik neem aan dat het eerder wel goed is geweest?

Het kan zeker geen kwaad om dit eens te proberen en ik heb goede hoop dat we het probleem hiermee kunnen verhelpen 🙏🏻 In dit artikel op onze Kennisbank kun je ook precies terugvinden hoe je de TV+ ontvanger terug kunt zetten naar de fabrieksinstellingen en ik zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Hoi Jan,

Ik heb gisteren een harde reset gedaan en tot op heden gelukkig geen problemen meer.

Ik had hier wel aan gedacht, maar ik zat met dit probleem vanaf het moment dat ik overgestapt ben en de DIW7022 nieuw heb geplaatst. Dus ik nam aan dat dit niet nodig was omdat deze normaal gesproken met de juiste instellingen geleverd wordt.

Toch bedankt voor deze tip.👍

Groet,

Dick

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 29, 2026

Goedemorgen ​@Dick W. :)

Goed om te lezen dat het probleem verholpen lijkt te zijn en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen delen! Komt inderdaad vaker voor dat een nieuwe TV+ ontvanger toch nog even een reset nodig heeft om de nieuwste software binnen te halen en het lijkt erop dat daar in jouw geval ook sprake van is geweest, zien we vaker hoor! Fijn dat jij nu weer gebruik kunt maken van Netflix op de manier zoals je mag verwachten. Mocht je in de toekomst nog een keer vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het ons dan ook vooral weet weten 💪🏻

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 29, 2026

Off topic reacties zijn trouwens verwijderd, discussies zijn leuk maar doe dit graag wel in de juiste topics ;)