Skip to main content

Hallo,

Sinds een aantal weken werken op mijn (Lan bekabelde) Sony tv applicaties als Youtube, Prime niet meer maar Netflix wel. Interessant is ook dat de tijd op de TV niet klopt dus deze informatie pakt hij ook niet. Via de televisie kan ik wel het LAN netwerk en de internet verbinding testen en daar geeft hij ok.

Kan ik in de Experiabox V10 iets met DMZ of port forwarding doen om deze applicaties vrij te geven? Zo ja, hoe? Of zou er iets anders aan de hand zijn?

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet, David

Beste @dkortz 

Welke type TV van Sony heb je? Bij mij werkt YouTube wel namelijk. Ik heb een Sony uit 2017 of 2018. 


Goedenavond @dkortz en welkom hier op het forum :)

 

Speelt dit probleem nog steeds of heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Dit lijkt echt puur een probleem van de tv zelf te zijn. Heb je de tv al eens een update gegeven? Ik vermoed dat je het ergens in die hoek moet zoeken! Instellingen van de Experia Box zoals port forwarding of DMZ gaan dit probleem niet verhelpen ben ik bang. Mocht een update het probleem niet verhelpen dan zou ik ook eens contact opnemen met Sony. Ik verwacht dat zij dit wel herkennen en hier anders ook een oplossing voor hebben.


Hoi @dkortz , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de stand van zaken!


Excuses voor de late reactie. Het probleem is er nog steeds. Ik heb een Sony KD-A1. Aangezien de TV geen internet connectie zegt te hebben (zowel bedraad als draadloos) lukt een update mij ook niet. Ook geeft hij aan dat het 3 maart 2020 05:36u is nu.

 

Ik kan wel op software update klikken maar hij geeft bijna direct aan dat hij de recente sw versie heeft


 

 


Update: Opgelost; Na contact met Sony heb ik tips gekregen en uiteindelijk heeft alleen een factory reset tot de oplossing geleid. Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie tips.

 

groet,

David   


Bedankt voor je terugkoppeling @dkortz :) Kun je eens kijken of het wel lukt om de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben gaan zoeken op een forum van Sony en daar kwam ik deze tip tegen. Je vindt nog meer tips maar ik zou eens beginnen bij het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Laat je me weten of het probleem daarmee is verholpen?


Bedankt nog voor de update @dkortz , dat wordt gewaardeerd 🙂 Omdat het probleem is verholpen, sluit ik het topic. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer