Skip to main content

Al een tijdje werkt Netflix beneden niet meer op mijn ZXV8001 box. Kan het wel opstarten maar daarna krijg een foutmelding. Nu heb ik een smart TV waar Netflix gewoon wel op werkt dus er was niet een grote noodzaak om aan de bel te trekken.

Na mijn vakantie dus vorige week was het ook een groot probleem om de update te installeren. Ook daar kreeg ik foutmelding op foutmelding . Van alles geprobeerd maar niets leek te lukken. Tot dat de installatie opeen toch werd afgerond.

Bover op zolder heb ik ook een ZXV8001 box die wel Netflix nog afspeelt maar waarbij ook de vaak de kwaliteit te wensen overlaat. 

 

Ik heb internet herstart. de box meerdere keren herstart, van het stroom af gehaald.

Hoi @Michielz, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 

Wat gek dat één van jouw tv-ontvangers problemen heeft met de Netflix app. Ik begrijp dat het ook die ontvanger was die problemen had met de update, dat is wel opvallend. Kan je deze tv-ontvanger eens een volledige reset geven volgens stap twee? Dat helpt vaak heel goed bij veel verschillende problemen. Laat je weten of dat gelukt is, en of het heeft geholpen?


Hi @Michielz, is het gelukt met het resetten? We horen graag je bevindingen :slight_smile:


Hoi Moderatoren,

Het is inderdaad gelukt met een herstart naar fabrieksinstellingen. 

Nog wel een tip voor jullie: de schermen bij de nieuwe interface ( hoe het er uit ziet ) zijn erg anders ten opzichte van de schermen in jullie voorbeelden. Bijna niet uit te komen..

Bijna dus want het werkt nu wel weer. Dus hartelijk bedankt!


Top, fijn dat het weer werkt!

Nog wel een tip voor jullie: de schermen bij de nieuwe interface ( hoe het er uit ziet ) zijn erg anders ten opzichte van de schermen in jullie voorbeelden. Bijna niet uit te komen..

Goeie, hier had ik zelf nog niet bij stilgestaan! Ik ga dit aankaarten bij de website-mensen :slight_smile: