Skip to main content

mijn abonnement is op 07-02-2021 op gezegd per telefoon en zou geld terug krijgen van 2 maanden

daar ik al van vorig jaar vanaf 1 december bezig ben met afzeggen zou ik 2 maanden geld terug krijgen

is per telefoon bevestigt krijg ik nog een bericht hier over en is netflix nu af gezegd wat ik al wel 10 keer heb gedaan iedere keer krijg ik weer een mail van kpn terug dat ik netflix moet opzeggen wil die mail niet meer krijgen omdat netflix is opgezegd stuur nu maar eens een mail terug kpn lijkt ook wel een beetje oplichting waar ze ons voor waar schuwen laat het niet zover komen en stuur een bericht terug KPN.

een tevreden klant maar niet tevreden over het onderwerp wat ik heb over netflix.

*admin: afgesplitst

eindelijk naar 4 maanden tijd veel gebeld en heel veel mails naar kpn en netflix toe

ben ik verlost van mijn probleem van kpn en netflix nu geen netflix meer nu nog een

mail van beiden dat netflix is opgezegd dan ben ik tevreden heb deze maand 40 euro

terug gekregen is toch beter als niets en als ik weer eens netflix wil dan niet meer via

kpn en ga dan maandelijks betalen via de bank dan kan ik dat inhouden wanneer ik dat wil

of via kpn film maar vraag dan wel bij kpn als ik er vanaf wil dat het dan geen 4 maanden

gaat duren .

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Hallo @jcdamen! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht met ons. De credit is ook al verwerkt. 
Ik ga ervan uit dat je geholpen bent! :blush:


is goed gegaan bedankt is goed geld terug gestort niet alles maar het is goed zo.gr.