Skip to main content
Hoi kpn,



Misschien dat jullie wat weten.



In mijn hmb2260 decoder moet regelmatig het wachtwoord van Netflix ingevuld worden terwijl hij op onthouden staat.



Decoder gaat gewoon op standby en niet helemaal uit.

Harde reset heeft hij al meerdere malen gehad.



Vanuit de andere topics zie ik geen verdere oplossingen/suggesties.



Alvast bedankt.



Stefan
Hoi Sbren.



Best wel gek dit. Ik kan alleen bedenken dat jij of iemand anders het account afmeld op de apparaten. Dit wordt gedaan op de website van Netflix zoals hieronder afgebeeld. Deel jij dit eventueel met iemand die dit kan doen? Ik kan dit anders niet verklaren.




Hoi Alex,



Dankje voor je antwoord, als ik naar mijn streaming activiteiten kijk Ie ik geen andere apparaten.



Account word ook niet gedeeld.



Denk dat het iets is met de decoder, op mijn andere heb ik dit probleem niet.
Denk dat het iets is met de decoder, op mijn andere heb ik dit probleem niet.



Dat maakt het wel iets specifieker. Welke decoder heb je? Zou je deze ook eens willen resetten? Klik hier om te lezen hoe dat in zijn werk gaat. (stap 2)
hmb2260, resetten is al vaker gedaan. Zowel de zachte als de harde reset. Software verwijderen en dan opnieuw laten updaten ook al gebeurd.
hmb2260, resetten is al vaker gedaan. Zowel de zachte als de harde reset. Software verwijderen en dan opnieuw laten updaten ook al gebeurd.



Dan stel ik voor om dat kastje om te ruilen voor een nieuwe. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Bij Boek- en Kantoorvakhandel Korten goed?
Top is goed!
Top! Bij deze aangestuurd. Het staat morgen vanaf 15 uur voor je klaar daar. Laat je hier nog even weten of dit de oplossing was?
Geweldig!!



Gun me een paar dagen dan laat ik het weten
Geweldig!!



Gun me een paar dagen dan laat ik het weten




Dat gun ik je . 😉
Deel je je abonnement met iemand anders, of gebruik je het op meer apparaten dan volgens het abonnement kan?

Stel je bent op de ITV-decoder en je mobiel ingelogd. Dan zit je bij het HD abonnement al aan de max. Wil je vervolgens kijken op de ITV-decoder in de slaapkamer (en je logt daar in) dan zal één van de andere uitgelogd worden bij Netflix.



Abonnementen bij Netflix:

Basic abonnement: 1 apparaat, SD kwaliteit

Standaard abonnement: 2 apparaten, HD kwaliteit (meest genomen)

Premium abonnement: 4 apparaten, UHD (en HD) kwaliteit
Deel je je abonnement met iemand anders, of gebruik je het op meer apparaten dan volgens het abonnement kan?

Stel je bent op de ITV-decoder en je mobiel ingelogd. Dan zit je bij het HD abonnement al aan de max. Wil je vervolgens kijken op de ITV-decoder in de slaapkamer (en je logt daar in) dan zal één van de andere uitgelogd worden bij Netflix.



Abonnementen bij Netflix:Basic abonnement: 1 apparaat, SD kwaliteit

Standaard abonnement: 2 apparaten, HD kwaliteit (meest genomen)

Premium abonnement: 4 apparaten, UHD (en HD) kwaliteit




Hoi Alex,



Dankje voor je antwoord, als ik naar mijn streaming activiteiten kijk Ie ik geen andere apparaten.



Account word ook niet gedeeld.



Denk dat het iets is met de decoder, op mijn andere heb ik dit probleem niet.

Hoi Alex,



Er is me het verkeerde opgestuurd, ik heb een wifi punt gekregen IPV een decoder.

Helaas is de oude decoder retour.



Kun je een decoder opsturen?



Alvast bedankt.


Ik heb dat vorig weekend ook enkele keren gehad. Echter hield het na 4x weer op. Sindsdien nooit meer tegengekomen.
Hoi Alex,



Er is me het verkeerde opgestuurd, ik heb een wifi punt gekregen IPV een decoder.

Helaas is de oude decoder retour.



Kun je een decoder opsturen?



Alvast bedankt.




Hier heeft iemand in ons magazijn een fout gemaakt. Erg slordig, ontzettend sorry. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe is aangestuurd voor de omruiling, herken je dit?


Hoi Alex,



Er is me het verkeerde opgestuurd, ik heb een wifi punt gekregen IPV een decoder.

Helaas is de oude decoder retour.



Kun je een decoder opsturen?



Alvast bedankt.
Hier heeft iemand in ons magazijn een fout gemaakt. Erg slordig, ontzettend sorry. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe is aangestuurd voor de omruiling, herken je dit?






Ja klopt. Gisteravond contact met KPN gehad. Had het hier nog niet gepost.




Hoi Alex,



Er is me het verkeerde opgestuurd, ik heb een wifi punt gekregen IPV een decoder.

Helaas is de oude decoder retour.



Kun je een decoder opsturen?



Alvast bedankt.
Hier heeft iemand in ons magazijn een fout gemaakt. Erg slordig, ontzettend sorry. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe is aangestuurd voor de omruiling, herken je dit?


Ja klopt. Gisteravond contact met KPN gehad. Had het hier nog niet gepost.




Dan ga ik ervan uit dat je het juiste kastje krijgt en ben benieuwd naar het resultaat.
Werkt het nu goed?
Het werkt nu een week zonder problemen.
Top!
Sluit hem maar. Mocht het fout gaan dan neem ik wel contact op.



Bedankt voor de hulp