Skip to main content

eindeloos gebeld met KPN en alles geprobeerd en nu moest ik contact opnemen bij Netflix, ook gedaan en die melden vervolgens dat het een KPN probleem is, KPN is op de hoogte, blijkt al maanden een probleem en that's it. Ik hoop dat nieuwe software update het probleem gaat oplossen en anders weet ik het ook niet meer! 

Het probleem ligt echt bij KPN server profiel van de klant.

 

De KPN decoder heeft niet genoeg vermogen om Netflix zelf te draaien op het systeem.

 

Netflix draait op de kpn server,

en wordt naar de klant gestreamd.

 

Maar de gegevens van de hdmi hdcp tussen de tv en decoder wordt ook doorgeven van en zodra het daar mis gaat ( komt vooral voor bij oude HDMI versies van hdcp ) en als het een keer mis gaat blijft de fout in de server hangen van KPN en blijft Netflix zwart.

 

Ik vind het jammer dat kpn het probleem nog steeds er niet uit heeft kunnen halen.


Dank je wel, ik had een wat vervelende discussie met een medewerker die maar bleef beweren dat het aan Netflix ligt, maar dus niet. Ik hoef dus niet meer te bellen want ze kunnen het dus niet oplossen, heel jammer hoor. 


Via de decoder van KPN is er momenteel storing.

Via álle andere mogelijkheden werkt Netflix wel.

Dus via de Netflix-app in je smart-tv, smartphone* en tablet*.

En via de website netflix.com.

*En via chromecast met de smartphone en tablet. En de laptop als je Google Chrome gebruikt.

En ja, het ligt dus niet aan Netflix.