Skip to main content

Beste, 

 

Heb al veel gelezen maar nog niet gevonden. Ik heb de Netgear gs105ev2 aangeschaft, aangesloten op experia v10.

Als ik experia → switch → 2x pc + 1x samsung tv + 1x itv kastje HMB2260 dan hapert mijn beeld. 

alles staat goed incl. snooping instellingen maar probleem blijft. 

iemand idee? 

Andere poorten van experia zijn gevuld voor boven verdiepingen trouwens.

thx alvast!

Wat gebeurt er als je alleen je tv ontvanger op de switch aansluit? Gaat het dan wel goed?


Kan je eens een screenshot plaatsen van de IGMP snooping instellingen op die GS105Ev2?


zoals je ziet is alles goed ingesteld…

Als ik alleen de itv box aansluit doet hij het goed


Dat ziet er inderdaad goed uit.


Heel vreemd maar het probleem is vanavond weg. Heb alle utp kabels aangesloten en het werkt prima nu!

Dank voor jullie input maar denk dat het aan de aansluit volgorde lag. (geen idee of dat kan).

Ik had eerst de pc aansluitingen gedaan en daarna itv + samsnung tv.

Nu eerst de itv, toen samsung tv en daarna pc's.


jorisl, je zou nog voor het geval dat de firmware kunnen updaten. Omdat je het IGMP verhaal ook tevoorschijn hebt getoverd, zal het eventueel updaten van de firmware van je switch geen probleem opleveren!


jorisl, je zou nog voor het geval dat de firmware kunnen updaten. Omdat je het IGMP verhaal ook tevoorschijn hebt getoverd, zal het eventueel updaten van de firmware van je switch geen probleem opleveren!

nee hoor, dat moet wel lukken! (morgen weer wat te doen tijdens het thuiswerken 😃)


Hopelijk vandaag weer zonder problemen? Dan lijkt het opgelost gelukkig! Veel plezier met ongestoord tv kijken!


Reageer