Skip to main content

Hallo Forum,

 

Van de week heb ik een Netgear GC110 switch gekocht om mijn Netgear GS105E te vervangen. Alleen krijg ik nu haperend beeld dat zich afwisselde met de melding “zender niet beschikbaar” bij alle zenders. Dit werkte met de 105e prima.

Aansluiting: hoofdtabel - router (Experia) - Orbi RBK40 - Netgear switch - Mediabox

Weet iemand wat ik moet instellen zodat deze switch het ook gewoon met mijn kpn/Telfort box werkt?

Ik Heb al wat in de instelling geprobeerd, maar zou graag het antwoord hier vinden…

Alvast bedankt!
 

Groenevelt

Foto van de melding.

 

 


Igmp snooping zal om 1 of andere reden niet goed functioneren. Heeft u hem op default instellingen staan?


Staat IGMP snooping aan op jouw GC110?


Beste @wgreenfield 

hieronder kun je meer lezen over:

IGMP snooping, wat is het en waarom is het belangrijk?


Goedemorgen,

 

Ik heb het e.e.a. onderzocht en de IGMP snooping aangezet op de betreffende poort volgens de default instellingen. Echter, heb ik niet het idee dat er iets is veranderd.

Ik hoor graag of iemand nog tips heeft.

 

Mvg


Ik heb het e.e.a. onderzocht en de IGMP snooping aangezet op de betreffende poort volgens de default instellingen. Echter, heb ik niet het idee dat er iets is veranderd.

Je moet IGMP snooping niet aanzetten op een specifieke poort maar generiek en dus op alle poorten.

Plaats anders eens een screenshot van de IGMP snooping instellingen op jouw GC110.


Het is gelukt!

 

Bedankt!


Het is gelukt!

 

Bedankt!

Voor het archief, wat heb je aangepast om het werkend te krijgen?

Laat maar … staat in het antwoord, alle poorten ...


Het is gelukt!

 

Bedankt!

Voor het archief, wat heb je aangepast om het werkend te krijgen?

Laat maar … staat in het antwoord, alle poorten ...


Ook had ik de VLAN aan staan. Door deze uit te zetten kwam er een stabiel signaal


Hi @wgreenfield! Welkom op ons KPN Forum.

Goed om te lezen dat het zo snel op opgelost, mede dankzij de hulp van onze community. :hugging:
Als je nu of in de toekomst nog vragen hebt, dan lezen we het graag!
 

 


Reageer