Skip to main content

We kijken netflix via de tv ontvanger en Netflix loopt na tijdje vast, meestal als we bv terugspeoelen of naar een volgende aflevering willen. Vervolgens kunnen we helemaal niets meer met netflix. Bij de tv kanalen is dan ook de gids informatie weg en is hij trager met zappen. Resetten van de tv-ontvanger helpt meestal wel even maar het euvel komt na tijdje kijken weer terug. Frisse start en terugzetten van fabrieksinstellingen bij tv ontvanger helpt niet. In- uitloggen netflix ook niet.

Hallo @CharlieWoods gaat het ook fout als je rechtsstreeks via de Netflix-app op je tv-toestel kijkt of alleen via de KPN-decoder?

 


Hoi @CharlieWoods, dat is wel balen, zo kijk je niet fijn naar je favoriete series. Resetten helpt dus maar even? En Hoe gaat Netflix via andere apparaten? En hoe gaat het wel goed met Youtube via de ontvanger? Ook wil ik nog graag weten hoe de ontvanger is aangesloten op het modem. Is dat rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact?


Dank je voor je reactie. Netflix gebruiken via bv de tablets en telefoons gaat prima, geen haperingen dan. Youtube kijken we nooit via de ontvanger dus daar heb ik geen ervaring mee. De ontvanger is verbonden via een kabel met de modem.

Ps. We hebben sinds tijdje twee kpn wifipunten neergezet in huis. Eentje is met draad verbonden aan modem en andere staat draadloos in huis. 


Zou je Youtube toch eens willen proberen? Hapert die ook? zo ja, wil je dan het modem eens herstarten en dan de ontvanger nog eens resetten? Zo maakt alles een compleet nieuwe verbinding met ons netwerk. Ik ben benieuwd of dat verbeterd. 


Youtube geprobeerd en daar ging het ook al snel haperen. Reset van de modem gedaan met paperclip en een reset van de tv ontvanger en het lijkt weer goed te gaan! Dank je wel!


Helemaal top. Mocht er weer iets zijn, dan horen wij graag weer van je.