Skip to main content

Beste, 

het lampje van mijn netsnoer adapter van mijn experia brandt niet. Wilt dit zeggen dat het stuk is? Of kan het zijn dat de fout ergens anders is? 
 

mvg Valentine

Beste @Valentine Ullens 

Zou je eens een foto willen plaatsen hoe dat eruit ziet? Heb je wel gewoon internet en TV? Als je gewoon internet en TV hebt, dan denk ik dat het geen probleem is. Denk dat alleen het led-lampje kapot is. 


 


 

Dit heb ik nodig, geen verbinding dus ligt degelijk aan de snoer, kan ik dit ergens online bestellen?


Als de rest op dat stopcontact / stekkerblok wel werkt is de adapter defect (aangezien het lampje erop niet brandt). Indien stekkerblok: staat de schakelaar daarop wel aan? Zit ie nog goed in het stopcontact?

Gebruik je nu tijdelijk een universele adapter?

Een moderator v.h. forum kan je een nieuwe stekker toesturen. Heb je daarvoor je gegevens al ingevuld in je forumprofiel? Ze mogen die gegevens niet zomaar op zoeken namelijk. Via het profiel geef je toestemming door het in te vullen.


Dag Peter, 

 

bedankt voor uw antwoord, moet ik nog iets doen of wordt het opgestuurd? 
alvast bedankt! 
 

mvg Valentine 


Als je profiel is ingevuld met je gegevens (i.i.g. naam contractant, adres) dan kan de moderator die hier komt er direct eentje toesturen. Het is erg druk dus het kan even duren. Ik neem aan dat je er nu een universele adapter op hebt?


Als je profiel is ingevuld met je gegevens (i.i.g. naam contractant, adres) dan kan de moderator die hier komt er direct eentje toesturen. Het is erg druk dus het kan even duren. Ik neem aan dat je er nu een universele adapter op hebt?

Dag Peter, 

dat hebben we helaas niet, waar zouden we dat kunnen verkrijgen? Door de corona situatie is alles gesloten... 

mvg


Lastig. Vervelend.

Ik heb het team een heads-up gestuurd. Hopelijk is de wachttijd dan iets korter.

Ik ging uit van een adapter omdat je wel hier bent. Maar je bent hier kennelijk via je mobiel dan. (ik denk en ben wat ouderwets met alleen een laptop en een gsm uit 2009.)


@Valentine Ullens Welkom op ons Forum en @PeterG bedankt voor de heads-up! Helaas komen de gegevens in het profiel niet overeen. Het klantnummer is gekoppeld aan een ander adres en staat onder een andere naam. Zou je mij kunnen voorzien van de correcte gegevens van de aansluiting? Postcode, huisnummer, klantnummer en graag de laatste drie cijfers van het bijbehorende bankrekeningnummer ter verificatie. Laat het maar weten, ik kijk graag even mee of we een andere adapter kunnen toesturen. 

 


@Valentine Ullens Welkom op ons Forum en @PeterG bedankt voor de heads-up! Helaas komen de gegevens in he profiel niet overeen. Het klantnummer is gekoppeld aan een ander adres en staat onder een andere naam. Zou je mij kunnen voorzien van de correcte gegevens van de aansluiting? Postcode, huisnummer, klantnummer en graag de laatste drie cijfers van het bijbehorende bankrekeningnummer ter verificatie. Laat het maar weten, ik kijk graag even mee of we een andere adapter kunnen toesturen. 

 

Dag Lisa, zou ik u telefonisch kunnen bereiken, zo kunnen we meteen samen overeenkomen. 
alvast bedankt! 
mvg 


Dat zal helaas niet gaan. Voor (gratis) telefonische ondersteuning kun je gratis bellen  naar 0800 0402.

Maar als je de juiste gegevens in je profiel zet dan ga ik proberen een adapter op te sturen.Het is mij nog niet duidelijk of deze stekker van de experiabox is of van een wifi versterker. Kun je dat nog toelichten?


@Valentine Ullens We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!


Reageer