Skip to main content

L.S. Ik heb voor een aantal jaren terug de kpn set gekocht en na de update onlangs reageerde de twee adapter niet meer goed .

na een paar keer gebeld met 0800 0402 werd me verteld dat deze , de MT 2360 niet meer goed waren

terwijl ze tot een week terug nog wel werkten

bij het programma  update van devolo staan ze niet eens meer vermeld .

moet ik nu weer 80 euro betalen ?

Welkom @gogemejopie 

Kijk eens in dit topic DVS 200


Draadloze VerbindingsSets (DVS, powerline adapters) moet je los kopen en zijn geen onderdeel van je internet (en tv) overeenkomst. Daarom gelden voor die dingen dan ook de normale garantievoorwaarden. Gezien de leeftijd van een aantal jaren heb je dus geen garantie meer en zul je inderdaad nieuwe moeten kopen. Wellicht kun je toch nog eens overwegen of een netwerkkabel beter is. Zo'n kabel gaat doorgaans veel langer mee en levert ook nog eens een (veel) snellere en zeker meer betrouwbare verbinding. 


ze moesten bij 0800 0402 zeker nog wakker worden , want niemand daar heeft mij erop gewezen dat de kabel op nummertje 3 in de experiabox moest .

alles werkt weer als vanouds


ze moesten bij 0800 0402 zeker nog wakker worden , want niemand daar heeft mij erop gewezen dat de kabel op nummertje 3 in de experiabox moest .

alles werkt weer als vanouds

Hallo @gogemejopie , dan heb je waarschijnlijk al een wat ouder modem. merk en type?

Want bij de ‘nieuwere’ modems maakt het niet uit in welke LAN-poort je de kabel steekt voor de TV.

 


Hoi @gogemejopie, fijn dat het weer als vanouds werkt. :) 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.