Skip to main content

tv zenders doen het niet. na herstarten en stap 1-4 konden we steeds wel een tijd tv kijken (15-30 min), maar niet zappen en daarna vliegt die eruit: netwerkfout. Heb de stappen 1-4 van de website paar keer gedaan. Helaas zonder succes. Probleem ook op andere tv en met WiFi. Ben bang dat het de experia box is. MvG, marinus van der Ploeg

Welke experiabox heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hoi @Marinus239, welkom op het forum!
Zou je antwoord kunnen geven op de vraag van @Joep1965  en toelichten hoe je je TV ontvanger hebt aangesloten op je experiabox? Het probleem dat je beschrijft zit daar vaak in namelijk. Dit kan eventueel met foto's als je dat makkelijker vindt.

Kun je daarnaast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik vanaf hier ook even mee!


Het is inmiddels weer een paar dagen later, @Marinus239 is het nog gelukt dit op te lossen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!