Skip to main content

Sinds 1 januari hebben we ESPN sports. Mijn vraag is of ESPN sports straks ook NHL uit gaat zenden. En dan niet alleen de playoffs maar het hele seizoen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dat kan je beter aan ESPN vragen. KPN bepaalt niet de programmering van de zenders die ze doorgeven. Ik heb ESPN alleen voor NL voetbal en tennis. Wel jammer dat het mannentennis naar de andere sportzender is, maar die neem ik straks toch ook i.v.m. de Formule 1.


Hallo @Michael Bonnewel ,

Ga er maar vanuit dat er geen NHL komt op ESPN dit jaar. Op de website van ESPN Nederland wordt er namelijk geen melding van gemaakt. Wel van de NFL, de MLB en de NBA.

 https://www.espn.nl

Vorig jaar liepen de onderhandelingen tussen de NHL en Fox Sports op niets uit, waardoor er vorig seizoen ook al geen NHL the zien was op Fox Sports. 

Destijds had Totaal TV daar nog een artikeltje aan gewijd: 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/fox-sports-onderhandelt-over-uitzendrechten/


@Noordzee Het klopt dat de onderhandelingen vorig jaar stroef liepen maar het klopt niet dat er geen N.H.L. uitgezonden is want vanaf 11 december 2019 is er gewoon N.H.L uitgezonden en na de Covid onderbreking zijn de " bubbel" playoffs ook gewoon uitgezonden 

@Michael Bonnewel Ik heb nog wel enige hoop omdat ze vanaf vandaag (12.26) op Fox 6 wel een nieuw seizoen N.H.L tonight uitzenden. Ik wil het zelf ook weten vandaar dat ik ze via Facebook een pm heb gestuurd en net een mailtje naar de klantenservice


@Michael Bonnewel 

Ik zie wel voor 14-01 om 19.00 Flyers vs Pens een herhaling van 13-01. En zaterdag 16-01 om 19.00 Bruins vs Devils live op espn 6. De tv gids (die ik minder vind als bij fox) vind ik vervelender navigeren en ik denk dat het nog niet up to date is.


NHL is wel degelijk bij ESPN. Hoewel NHL in de regel bovenaan de website niet vermeld wordt vermeld de gids, waar je apart op NHL kunt selecteren (!), het volgende aan wedstrijden.

Woe 13 van af 23:30 Flyers vs. Penguins ESPN 5

Verder op don 14 herhalingen en een special NHL on the Fly, 14:00 u. ESPN 6

Ze hebben echter kennelijk geen contract om alle wedstrijden ook live uit te zenden hier. Er zijn veel samenvattingsprogramma's.

… en wat is die gids gruwelijk onoverzichtelijk. Ik kan nergens gewoon een verticaal of horizontaal dagprogramma vinden. En bovendien alleen nu en straks….


@Michael Bonnewel 

 

Ik heb net bericht terug van ESPN support waarin ze aangeven dat het aankomende N.H.L. seizoen gewoon bij hun is te zien.


 

… en wat is die gids gruwelijk onoverzichtelijk. Ik kan nergens gewoon een verticaal of horizontaal dagprogramma vinden. En bovendien alleen nu en straks….

Voor de NBA maak ik sinds kort gebruik van Zoeken. Ik kon de NBA uitzendingen ook eerst niet vinden. Ik denk dat dit ook wel gaat met de NHL.

Het blijft behelpen, want er staat als je het gevonden hebt nergens een datum of tijd bij, alleen een dagnaam. Het staat wel in de tekst, maar wie durft dat momenteel te gebruiken met de huidige onbetrouwbaarheid van de software op de 2260 en de 2952. 

Bijvoorbeeld de “return” toets is zeer onbetrouwbaar, momenteel gaat het bijvoorbeeld niet terug als de beschrijving langer is dan 1 pagina. (althans bij films op TV ik weet niet of er nog meer plaatsen zijn waar dit geldt). 


Euh, ik het 't over de gids op de website van ESPN, @CorL  Dus https://www.espn.nl/watch/speelkalender. Die is onhandig als je de “oude Avro bode indeling” gewend bent. Vertikaal per zender van uur tot uur dus.

Voor de NBA maak ik sinds kort gebruik van Zoeken.

Het blijft behelpen, want er staat als je het gevonden hebt nergens een datum of tijd bij, alleen een dagnaam. Het staat wel in de tekst, maar wie durft dat momenteel te gebruiken met de huidige onbetrouwbaarheid van de software op de 2260 en de 2952. 

Dan is de gids op de site van ESPN wél handig. Je kan per sport zoeken en dan krijg je alles daarvan tot 14 dagen vooruit.