Skip to main content

Ik zie geen nick toons ik heb kastje uit en aan gedaan maar hij is er niet meer? 

Hallo anonymous,
De zender Nick Toons is een zender uit het betaalde pluspakket. Deze zender was i.v.m. de uitbraak van Corona en het sluiten van de scholen tijdelijk gratis (tot 01-06) beschikbaar in het basispakket. 
Deze zender is nu niet meer gratis te bekijken helaas.


Maar ik heb wel alles van film 1 en fox sport 1 tot en met 6 ik weet het echt niet


Hallo Anonymous,

KPN kent naast het basispakket allerlei aanvullende pakketten. 

Nick Toons zit bv in het pluspakket en het kidspakket. Je kunt je op dit soort aanvullende pakketten abonneren via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402.
 

Jij hebt kennelijk al diverse extra pakketten zoals het Film-1pakket en het Fox Sportspakket. 
 

Meer info over de inhoud van de aanvullende zenderpakketten staat hier:

https://www.kpn.com/televisie/zenders/extra-zenders.htm


Nick Toons was in de maand mei tijdelijk beschikbaar in het basispakket, samen met nog een paar andere pluspakket zenders, als “coronapakket voor thuisblijvers”.

Dat is nu, per 1 juni beëindigd. En kun je Nick Toons alleen krijgen met het pluspakket (of met het kleinere kidspakket).


Beste anonymous, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je met het antwoord van de heren hierboven voldoende geholpen bent. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.