Skip to main content

Zojuist bij KPN ontdekt op de tv-ontvanger: Nickelodeon Oekraïne. Deze kinderzender uit Oekraïne is te ontvangen op kanaal 58.

Piet.

Zojuist bij KPN ontdekt op de tv-ontvanger: Nickelodeon Oekraïne. Deze kinderzender uit Oekraïne is te ontvangen op kanaal 58.

Piet.

Vertaald naar Oekraïnes:

Переклад українською:

Щойно виявив у КПН на телевізійному приймачі: Nickelodeon Україна.  Цей дитячий канал з України можна приймати на 58 каналі.


Leuk dat je het hier deelt! Deze informatie was nog niet bij ons beland😕. Ik heb het Oekraïne topic geüpdatet met deze informatie, dus bedankt, @P.J.M. van der Vooren!


@Marcia_  In dit soort situaties bevreemd het mij dat de moderators zoiets pas te weten komen nadat het is gerealiseerd. Zou het niet logischer zijn dat de moderators geïnformeerd zijn voordat een dergelijke aanpassing wordt gedaan?

 


Zat al een aantal weken op de Astra 1 : 

Nieuw Nick Ukraine (FTA)-kanaal wordt gelanceerd

Pluto TV Duitsland , de gratis streamingdienst van Paramount Global , lanceert het gratis entertainmentkanaal van Nick Oekraïne op de Astra 1M-satelliet (19,2 ° E) . Het nieuwe kanaal is bedoeld om gratis Nickelodeon -inhoud te bieden aan Oekraïense kinderen - vluchtelingen in Duitsland vanwege de oorlog in hun thuisland.

bron: nickalive.net


@Marcia_  In dit soort situaties bevreemd het mij dat de moderators zoiets pas te weten komen nadat het is gerealiseerd. Zou het niet logischer zijn dat de moderators geïnformeerd zijn voordat een dergelijke aanpassing wordt gedaan?

 

Ja😅

 

Nee, zonder gekheid: het is intern wel vermeld, maar voor de manier waarop zie ik nog verbeterkansen! Het gaat in de regel wel goed, maar soms nog niet. Gelukkig zijn er dan altijd scherpe community leden die ons erop attenderen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als we jullie hier op voorhand over konden informeren, dat ben ik met je eens!


https://mediamagazine.nl/nickelodeon-ukraine-stopt-met-uitzenden-in-nederland/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-andere-providers-verwijderen-tijdelijke-kinderzender/

 

Nu nog te zien via kanaal 58, maar hoe lang nog? 
 

edit : moderator Jasper schrijft: 

We hebben al snel een terugkoppeling gekregen, vooralsnog blijft de zender bij ons wel beschikbaar op kanaal 58 🙂