Skip to main content

Hallo,

 

Blijkbaar kan je via kpn tv online naar Nickelodeon Ukraine kijken.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/nu-te-zien-nickelodeon-ukraine/

 

Alleen niet via de tv ontvanger blijkbaar.

 

En ik heb de VIP5202

Beste @alice60,

Deze is te zien op kanaal 58 op de tv ontvanger, ik ben er nog niet uit of het in de basispakket of het Pluspakket zit. Ik mag aannemen dat KPN dit in het basispakket heeft gezet. 


Hallo @alice60 ,

Die zender is te zien in het Basispakket via kanaal 58, want ik kan deze zender ook ontvangen. Ook via de app op je telefoon trouwens. 

Zie je de zender nog steeds niet op jouw TV-ontvanger? 

Kijk dan even of je deze zender misschien hebt verborgen? (optie in het menu) 

Of start jouw TV-ontvanger even opnieuw op d.m.v. een reset van jouw ontvanger. 

 


Hij werkt al sinds afgelopen nacht


Als ik Google lijkt het erop dat Nickelodeon Ukraine niet bestaat, ik vind geen website oid.

Wiki helpt mij ook niet echt.

Heeft Nickelodeon Ukraine geen website?


Nickelodeon Ukraine is gelanceerd door Pluto TV Duitsland om gratis Nickelodeon-inhoud te bieden aan Oekraïense kindvluchtelingen die in Duitsland verblijven en dus nu ook in Nederland.

 

Zie:

https://www.nickalive.net/2022/03/pluto-tv-germany-launches-nick-ukraine.html?m=0

 


Hebben ze in Ukraine normaal gesproken geen Nickelodeon dan? Of een andere versie?


Ik ontvang m gewoon via mijn Arris ontvanger, wat ik een beetje vreemd vind is dat ik dit mocht vernemen van TotaalTV; waarom geen mail van onze KPN omtrent deze zender?

Ik vind dit trouwens een zeer goede zet van KPN!


Ik ontvang m gewoon via mijn Arris ontvanger, wat ik een beetje vreemd vind is dat ik dit mocht vernemen van TotaalTV; waarom geen mail van onze KPN omtrent deze zender?


Onze nieuwsbrieven gaan op vaste momenten de deur uit. In de nieuwsbrief die ik gisteren ontvangen heb (07 mei 2022) staat het genoemd:

Lees meer gaat naar de Beleef KPN pagina: Nickelodeon Ukraine tijdelijk te kijken in het Basispakket. Nickelodeon Ukraine is in ieder geval tot 4 juli 2022 te zien.

 

Ik vind dit trouwens een zeer goede zet van KPN!

Eens! Hoop dat de kindjes op deze manier een beetje ontspanning kunnen vinden! 

 


Tja. Tot 4 juli is natuurlijk véél te kort.


*Admin: ongepaste reactie verwijderd 


@PeterG vergeet de ‘in ieder geval tot’ niet: het kan nog verlengd worden.

@Gertjan Woudenberg je reactie classificeer is als ongepast en provocerend en heb deze daarom verwijderd. Je krijgt er ook een waarschuwing voor.
Verzoek is om te letten op onze huisregels en gebruikersvoorwaarden.


@Shyrin_

Wat een kinderachtige reactie van KPN 🤮.  En al helemaal om direct met waarschuwingen te strooien..


Dit is een ongepaste reactie, zeker in een topic wat gaat over een kinderzender, voor kinderen die een oorlog ontvlucht zijn.