Skip to main content

Ik erger me alleen kapot dat ik alle duitse zenders niet kan zien op de laptop enz.

krijg steeds deze zenders zijn alleen in de tv modem te zien.

Ik kan bij iedereen anders toch ook gewoon alle zenders zien en daar betaal ik dan toch ook voor.

Ik vind het een absolute afgang afknapper zelfs.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Zo kan je de Belgische publieke zenders ook niet zien en dat komt omdat KPN de rechten niet heeft om deze zenders via Internet beschikbaar te stellen.


Hoi @Dre c, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je het irritant vindt. Het heeft zoals wjb te maken met de rechten. Om die reden zijn de zenders niet via ITV Online te zien. Meer kan ik er niet van maken. 


Hoi Bart.

 

Bedankt voor je Re.

Met de rechten (voor mij dan) kan het niks te maken hebben want via sateliet kan ik men ze ook gewoon ontvangen wereldwijd .het ligt aan de instellingen van kpn ik heb mijn laptop n.m.l gewoon aan het zelfde kastje hangen als waar de t.v ook aan hangt.

Maar men heeft het in onderzoek sinds gisteren.

Volgens mij moet ik ook gewoon een VPN gaan gebruiken. 

Gr Dre.

 


Volgens mij moet ik gewoon een VPN gaan gebruiken.

Nee hoor, ook dat zal niet werken want KPN heeft geen rechten om de Duitse publieke zenders via Internet te distribueren, zelfs niet naar je eigen thuisnetwerk.

 


Nee maar dan kan ik wel direct via RTL.DE kijken..

Nu ook wel maar dat is dan pay TV en als het echt niet anders zou lukken dan moet dat dan maar betaald.

gr en bedankt.

Dre.


@Dre c misschien heb je hier wat aan:

ARD Live

Via hun site te zien. Ik heb het effe getest, en het werkt. 


Ik heb ZDF ook effe getest, maar helaas mogen we die niet in NL gebruiken.


Het wordt uitgezocht dus? Volgens mij valt er niet veel uit te zoeken zoals wjb ook al laat zien. Maar ik begrijp ook niet precies hoe je jouw laptop op de ontvanger aangesloten hebt. In ieder geval hoor ik graag de uitkomst van het onderzoek.