Skip to main content

@PeterG

Ik heb ab type zoals op foto te zien is


 

 

koppelen aan tv gaat goed (testen van geluid harder/zachter, mute, source, tv aan/uit lukt) totdat in laatste stap op O.K gedrukt wordt  

rode led knippert 2x na op O.K drukken zoals in stappenplan staat  maar daarna werkt alleen source en tv aan/uit nog maar geluid harder/zachter, mute niet meer  

 

dus testen van functies zoals beschreven gaat goed  

maar na op O.K drukken werkt geluid harder/zachter,

mute niet meer

 

via standaard stappenplan geprobeerd, via codes van philips tv en code 20 maar geen van alle succesvol

 

enig idee hoe op te lossen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@WvVVeenendaal

Hmm, ik heb weliswaar de IR versie maar de codes zijn hetzelfde. Mijn Philips doet het prima met 566.

Houdt source en OK tegelijkertijd ingedrukt totdat rode led brandt (duurt ca 3 sec)
Toets de code in en druk daarna gelijk op OK !

Test de functies…. etc.

Zie ook de PDF met de uitleg en codes.


@PeterG 

helaas.…

handelingen zijn simpel maar resultaat hetzelfde

na afsluiten van procedure met o.k werkt het niet meer (tijdens testen wel)

Oude ab werkt wel op de tv met de nieuwe ontvanger zonder iets te doen kom ik nu achter.

Uit de kast pakken en werkt direct

Maar zou liever de nieuwe ab gebruiken  

 


Als het niet werkt zoals door mij uitgelegd dan is de ab mogelijk gewoon defect.

Dan kan een KPN Moderator je een nieuwe sturen.

B.T.W. de eerste keer was ik ook een week bezig met instellen v.d. nieuwe. Nu doe ik het echter in enkele seconden.


Hoe bereik ik een KPN moderator?


Een topic staat van af het eerste bericht in hun wachtrij. I.v.m. de drukte duurt het ca. 72 uur voordat ze hier komen.

We gaan dus eerst nog even iets anders proberen:

Eerst IR instelling (vd TV) eens resetten (3) en daarna opnieuw instellen.

Helpt dat dan zijn we alsnog klaar. Anders:

Een factory reset voor de afst.bed. (4). Daarna moet ie wel weer met de 5202 gekoppeld worden BT koppeling (1).


IR instelling ge-reset

daarna via menu van ontvanger gekoppeld aan tv

na goede testen met geluid harder/zachter, mute en OK drukken bleef het geluid het doen :grinning: totdat de tv een keer uit gaat.…

van alles nog geprobeerd maar conclusie is dat het na IR reset werkt totdat tv een keer uitgaat

daarna bij tv weer aan werkt geluid harder/zachter en mute niet meer

Een stukje verder maar nog niet helemaal tevreden


Never give up ... :muscle_tone1:

het werkt 😀

duurt alleen circa 10 seconden na aanzetten tv voordat tv reageert op geluid harder/zachter maar dat zal wellicht aan tv liggen

case closed

@PeterG  thanks for your help !


Top! :thumbsup_tone2::grinning:

Die 10 seconden zal een opstarttijd zijn.