Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand kan helpen.

situatie is als volgt:

  • Opnames worden ingesteld op KPN tv kastje
  • Het betreft geen KPN glas kanalen waarvan wordt opgenomen (schijnt niet te werken?)
  • Op tv kastje zijn alle opnames gewoon te zien
  • In de App niet :(

Gevolg. Vrouw boos :grin: , want natuurlijk zijn alleen mijn opnames zichtbaar :scream:

Oh ja, en zowel op de tv als in de app wordt niet onthouden waar je bent gebleven als je opgenomen programma stopt en later weer verder kijken.

Wie o wie heeft de oplossing? Alvast reuze bedankt!

Hoi @mpgjacobs ,

Dat is omdat sommige programma´s beschermt zijn,Want via de itv-online app kan je makkelijk de beelden opslaan en dat is niet de bedoeling.

Niks aan te doen:(


Dat is dan erg jammer. Dat was bij Ziggo toch een stuk beter geregeld 🙈 Daar kon je alle opnames zowel in de app, als op tv gewoon terugkijken


Hoi @martijn197108 , ik heb wel opnames van HD kanalen maar niet van HD-glas kanalen zichtbaar in de app. Onafhankelijk van zender. Zou je willen checken waarom dat is?


@Wubson De HD glas zenders en de opnamen daarvan zijn alleen beschikbaar via de tv-ontvanger.


@Wubson De HD glas zenders en de opnamen daarvan zijn alleen beschikbaar via de tv-ontvanger.

En wanneer gaat dat eindelijk eens veranderen, ik wacht al meer dan drie jaar op het naleven van de belofte van kpn om de HD-"Glas" op 1 te plaatsen.