Skip to main content

Niet alles,op  arris VIP5202 had ik een serie met 8 afleveringen opgenomen en op Tv+ zie ik alleen 6 afleveringen. 

Ik heb de arris VIP5202 weer aangesloten en daar op staat wel 8 afleveringen  en in de kpn Tv app zie ik ook 8 afleveringen. 

Niet alle opnamen zie ik terug op TV+

Op arris VIP5202 worden alle afleveringen van een serie bij elkaar opgeslagen bij TV+ is het wat rommelig.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hallo @J.D.P als je die serie opgenomen had via de glaszenders, ben je die inderdaad kwijt.

Op de nieuwe decoder opnames plannen binnen kanalen 1-10.

De 5202 kun je niet blijven gebruiken, want die moet je weer terugsturen binnenkort.

 


Hallo @J.D.P als je die serie opgenomen had via de glaszenders, ben je die inderdaad kwijt.

Op de nieuwe decoder opnames plannen binnen kanalen 1-10.

De 5202 kun je niet blijven gebruiken, want die moet je weer terugsturen binnenkort.

 

Opnamen opslaan heeft niets te maken met verbinding, het is ook mogelijk om op te nemen via kpn tv app via wifi

ik heb zowel de arris VIP5202 als Tv+ in huis, 

Ik moet Tv+ kastje nog terugsturen omdat ik heb besloten om het op te zeggen.

Ik heb gebruik gemaakt van 14 dagen bedenktijd, 

Tv+ geeft teveel problemen, enige voordeel van Tv+ is dat er 1 afstandsbediening gebruikt kan worden.

Tv+ Nadelen zijn geluid ,wisselen van zender zit er een vertraging in eerst zwart beeld 

De focus is gelegd op apps in plaats van TV kijken ,ironisch genoeg heet het Tv+

 


HD glas opnames gaan helaas nog niet mee.

Ik hoop dat KPN ook dit gaat regelen.

Ik had al begrepen dat er parallel een HD opname wordt gemaakt bij HD glas opname, maar die wordt helaas nog niet zichtbaar gemaakt. Als KPN dat ook regelt, dan kan je alle gemaakte opnames bij overgang naar de DIW7022 pas zien.