Skip to main content

Jullie zouden wat uit zoeken maar ik heb gehoord dat het in de grote bak kwam bij jullieĀ  dat zeg een collega van jullie heb al een paar keer gebeld ben nu echt boos

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

ik heb al een paar keer gebeldt jullie zouden wat voor mij uit zoeken maar wordt niet teruggebeldt

Ā 

*Admin: je vraag samengevoegd met je eigen topic


HalloĀ @charloteĀ , welkom op het forum!

Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven? Wie heb je gebeld en waarvoor?

Op dit forum zijn, naast klanten, ook moderatoren actief. Dat zijn medewerkers van KPN die in contact staan met bijvoorbeeld de Klantenservice en technische afdelingen. Normaliter reageren ze binnen maximaal 24 uur. Even geduldĀ dus.

Je zou alvast wel je privĆ©-gegevens in je profiel aan kunnen vullen. Dan kunnen de moderatoren je sneller helpen. Deze gegevens zijn alleen voor moderatoren zichtbaar en dusĀ niet voor overige forumbezoekers.

Ā 


Hallo @charloteĀ ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer enĀ klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Ā 

En misschien kun je nog even kort aangeven wat er voor jou uitgezocht zou worden, zonder dat je direct persoonlijke gegevens in het bericht zet.Ā 

Ā 


Hoe kan het dat mijn oom alle regio's zenders kan kijken op tv dat zal jullieĀ  voor mij uit zoeken en mij over terug bellen hij woonst oom en appingedamĀ  maar ik hoor niks van jullieĀ 


Gedaan


HeyĀ @charlote, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Bedankt dat je alvast je gegevens hebt ingevuld in je forumprofiel. Top! Daarmee kon ik al even het een en ander opzoeken. Ik zie dat je recent contact hebt gehad met de klantenservice, je had een vraag over regionale zenders. Je wilt graag alle regionale zenders bekijken. Dat is helaas niet mogelijk.

Regionale en lokale zenders met Interactieve TVĀ van KPN
Bij Interactieve TV van KPN heb je toegang tot de lokale en regionale zenders in jouw woonregio. Een aantal regionale zenders zijn landelijk te ontvangen. Deze zenders zitten in hetĀ basispakket. DaarnaastĀ ontvang je een aantalĀ regionale zenders van je eigen regio en aangrenzende regioā€™s. Welke dat zijn?Ā Dat vind je met de postcode checkĀ opĀ Lokale en regionale zenders ontvangen.

In de regio Appingedam zijn onderstaande lokale zenders beschikbaar;

Mijn collega van de klantenservice heeft een ā€˜inventarisatie voor verbetervoorstel ingediendā€™. Hierover wordt je niet teruggebeld.Ā Dat betekent dat we jouw feedback meenemen voor eventuele verbeteringen van onze dienstverlening.Ā 

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen om meer duidelijkheid te krijgen over je vraag. Als je graag wat meer informatie wilt hebben, of ergens een vraag over hebt, laat het ons hier weten. We helpen je graag :)


Hoe kan het dat mijn oom alle regio's zenders kan kijken op tv dat zal jullieĀ  voor mij uit zoeken en mij over terug bellen hij woonst oom en appingedamĀ  maar ik hoor niks van jullieĀ 

Dan woont jouwĀ oom wellicht in Flevoland. Daar kun je bijna alle regionale zenders zien via KPN. In Groningen lukt dat bij lange na niet.Ā 

Woont jouw oom ook in Appingedam? Dan heeft hij wellicht een andere provider of hij kijkt de regionale zenders via internet. Via internet kun je gratis naar alle regionale zenders kijken.Ā 

ErĀ zijn ontvangers op de markt waarmee je regionale zenders via streams op jouw TV kunt bekijken. Ā Of anders via een chromecast.

Ā 


Goede aanvulling van @Noordzee. Dank!

Heb je hier wat aan, @charlote? We zien graag je reactie tegemoet :)Ā Ā 


Hoi nidia

Ā 

Zou je mij ff kunnen bellen zo dat ik je het ff kan uit leggen enz


Hey @charlote, je kunt hier op het KPN forum je verhaal / uitleg kwijtĀ Ā :) Ik lees het aandachtig, en als er iets is waarbij ik kan helpen doe ik dat met plezier. Mocht je graag telefonisch contact met ons hebben, geen probleem. Je kunt ons gratisĀ bereiken op 0800 04 02. We zijn 24/7 open.


Heb net gebeld daar weet me zeg dat jij mij ook kon bellen


Wat jou colga zeg klopt niet dat me oom bij een AndrĆ© zit hij is gewoon klant bij kpn en woont ook gewoon in appi gedam hij heeft wel alle regio's zenders op tv dat heeft monteur zelf aan gelegdĀ 


Charlotte, dit is nu al het derde topic dat je hierom opent. Het is meerdere keren uitgelegd.

Dus nog Ć©Ć©n (1) keer:
KPN geeft de regionalen niet landelijk door. Maar volgens deze lijst. Je kunt ook deze postcodecheck gebruiken.
ā†’ (situatie bij je oom) Heb je meer regionalen dan voor je provincie in die lijst staan dan staat er iets niet goed bij KPN. Doorgaans wordt dit nog hersteld.
ā†’ Mis je zenders die volgens het lijstje ook niet beschikbaar zouden zijn dan kan en zal KPN deze er niet bijzetten.

Wil je Ɣlle regionalen dan moet je niet bij KPN als provider zijn. Je kunt dan overstappen naar T-mobile, Tele2 of Ziggo.


@charlote

Als jouw oom wel alle regionale zenders kan bekijken via KPN (wat dus eigenlijk niet mogelijk is), Ā  dan heeft hij gewoon geluk.Ā 

Maar volgensĀ de voorwaarden van KPN kun je alleen de zenders van Groningen en Drenthe bekijken via KPN.Ā 

Het is dus niet mogelijk dat jij alle regionale zenders gaat krijgen via KPN. (En je wilt toch ook niet dat bij jouw oom alles wordt weggehaald?)Ā 


Hey @charlote, het spijt mij voor de teleurstellende berichten. Helaas is het niet mogelijkĀ alle regionale- en lokale zenders te kijken. Dat is erg verwarrend als een familielid in dezelfde woonplaats welĀ alle regionale zenders kan ontvangen. Dat begrijp ik.

Mocht je problemen hebben met de ontvangst van een zender die wel in je pakket zit? Laat het dan weten. Dan moeten we daar een oplossing voor zoeken!


Reageer