Skip to main content

Waarom kan ik niet alle tv zenders zien op mijn computer of ipad. ik heb het duurste zenderpakket van KPN.

Hallo @Tonno59,

Dit heeft te maken met contractuele afspraken die KPN heeft met de desbetreffende zender. Dit is de redenen waarom sommige zenders online niet bekijken zijn of bijvoorbeeld geen toestemming geven om te pauzeren op de ontvanger of iets dergelijks.  Weinig aan te doen helaas.


Helemaal met je eens.

Ik kan alleen niet zo snel op www.kpn.com vinden welke zenders je kan zien op een Tablet, telefoon, etc. 


Ik heb geen idee wat je bedoeld met “het duurste pakket”. Alles in één Premium?

Het duurste zenderpakket is Fox Sports…

Verder zijn van het basispakket niet alle zenders beschikbaar buiten de decoder om. Ook zijn bij sommige zenders de opnamen niet beschikbaar terwijl je wel live mag kijken (o.a. BBC First).

Ik heb hier een overzicht van de zenders die buiten de deur beschikbaar zijn.

breedbeeldweetjes | zenderoverzicht online kijken thuis en buiten de deur.


Hallo @Tonno59,

Dit heeft te maken met contractuele afspraken die KPN heeft met de desbetreffende zender. Dit is de redenen waarom sommige zenders online niet bekijken zijn of bijvoorbeeld geen toestemming geven om te pauzeren op de ontvanger of iets dergelijks.  Weinig aan te doen helaas.

 

Hoi Tonno, welkom! Chris heeft het bij het rechte eind. Wat er via de computer of iPad te zien is hangt af van de afspraken die wij hebben met zenders. 

 We hebben hier een overzicht van zenders. Als je daar kiest voor Online tv-kijken (thuis) of Online tv-kijken (onderweg) kun je precies zien welke zenders wanneer te bekijken zijn.