Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem maar als ik naar Google home ga en op het huiskamer icoon druk en daarna mijn telefoon opnieuw opstart dan krijg ik wel het casten icoon in itv van kpn. Lastig dat dit steeds nodig is. Ik gebruik dit systeemvoornamelijk op de camping en vorig jaar had ik met mijn iphone geen problemen, nu een Samsung a40 en werkt het niet meer goed. Nog wel heel blij met deze mogelijkheid, maar helaas wat omslachtig.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @DebbieH. Ik begrijp dat het erg vervelend is om jouw telefoon steeds opnieuw op te starten om een video te casten. Wat gebruik je daarvoor een Chromecast of een ander apparaat? In de iTV app is ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast. 


Hoi @Vikash Ik heb een chromecast en ik heb de itv app op een samsung a40 telefoon en die is aangesloten op hetzelfde wifinetwerk als de tv met chromecast. Kan ik de itv app of de chromecast ook afzonderlijk instellen, buiten de tv of telefoon om? misschien ligt het daar dan aan?

Alvast bedankt voor je antwoord.

DebbieH


Het is niet mogelijk om iTV te casten zonder een smartphone of tablet. Als jouw telefoon is verbonden met hetzelfde WiFi netwerk al jouw Chromecast, dan zou er automatisch een Chromecast icoon in beeld moeten komen. Krijg jij deze icoon te zien?

 


Ik heb helaas geen reactie van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer