Skip to main content

En is er al een mogelijkheid bekend om de EPG van mijn oude ontvanger terug te krijgen? Wat een kansloze onoverzichtelijk bagger dat kpn+ Android gebeuren.. bovendien sowieso een hekel aan Android (vandaar dat ik hoofdzakelijk Apple producten heb). 
 

maar de layout van de nieuwe kpn + lijkt mij te veel op ziggo en dat was juist 1 van de redenen dat ik voor kpn gekozen heb… 

ik stuur mijn oude ontvanger niet terug morgen eerst overleggen en kpn bellen want dit hoef ik niet - deze tv gids op de Android bagger boxen slaat alles! Hele foute move om hiermee mee te bewegen met de markt… 

kortom of oude ontvanger met fatsoenlijke epg houden of van provider wisselen.. of ze moeten epg software beschikbaar stellen voor nieuwe boxen maar anders mogen die van mij rechtstreeks de vuilnisbak in…

bovendien kom op nu mag ik speciaal voor kpn een Google account maken?? Blijf bij mijn standpunt of het werkt met Apple /iCloud of ik hoef het niet!!!

 

Kpn? Echt gevalletje jammer plank misgeslagen…

 

gr.,

Hallo @Lvin ,

En is er al een mogelijkheid bekend om de EPG van mijn oude ontvanger terug te krijgen?

 

Nee, de KPN TV+-box heeft een eigen EPG. 

 

maar de layout van de nieuwe kpn + lijkt mij te veel op ziggo en dat was juist 1 van de redenen dat ik voor kpn gekozen heb… 

 

 

kortom of oude ontvanger met fatsoenlijke epg houden of van provider wisselen..

Jij wilt dus geen Ziggo en geen KPN TV+. Wil je TV kijken zonder poespas?, overweeg dan eens Digitenne. Gewoon de 30 meest bekeken programma's in een perfecte beeldkwaliteit en verder geen overbodige rompslomp.  


Met digitenne heb ik niet de zenders die ik wil en kan ik ook niet terugkijken en of opnemen, maar oplossing gevonden in overleg met kpn…

 

inderdaad nieuwe ontvangers terug in doos, doos in de kast en oude ontvangers weer terug plaatsen… 

 

Misschien nog wel de meest irritante aan tv+ software is dat als je bijv je pluspakket aanklikt je hoofdzakelijk allemaal betaalde losse films ziet en dus niet je pluspakket inhoud. Echt alles staat ongesorteerd als een zooitje door elkaar… nee geef mij de oude software maar voor tv, gebruik k wel een Apple TV ernaast - snap kpn niet; in mijn ogen is het nu echt zo dat ze opeens zeggen: vanaf nu verkopen we geen iPhones meer maar alleen nog Samsung…

maar goed ik houd de oude ontvanger geïnstalleerd - en plaats wel een nieuwe als ze wel fatsoenlijke software of een andere ontvanger hebben… komt vanzelf anders gaat het echt klanten kosten want met die +\- box valt niet te werken..


Ik begrijp dat je moeite hebt met veranderingen maar effe doorbijten dan wen je er aan. En zo niet dan zij het zo. Het iedereen naar z'n zin maken lukt nooit.


Ik begrijp dat je moeite hebt met veranderingen maar effe doorbijten dan wen je er aan. En zo niet dan zij het zo. Het iedereen naar z'n zin maken lukt nooit.

 

Helemaal mee eens.

Maar Apple fans hebben altijd altijd een probleem gehad met Windows en Android.


Heeft niks met verandering te maken of willen jullie beweren dat we straks alles op Android gebaseerde systemen hebben? 
 

ik vind de denkwijze in ios of Windows stukken beter dan Android, maar goed smaken verschillen- zolang ik maar te kiezen heb vind ik het best dan kies ik er niet voor…

 

tot die tijd? Vind ik een antiek ontworpen systeem inderdaad beter dan alles wat met Google en of Android te maken heeft… en ik blijf stellig overtuigd dat deze + box slechts een fase is - ze komen er vanzelf wel achter dat de box ontoereikend is en niet conform een kpn product functioneert… feit dat mensen dergelijke menu layout en ongesorteerde zooi geaccepteerd wordt door veel mensen is puur en alleen het feit dat de meeste “gratis” verkrijgbare software dergelijke navigatie en layout gebruiken, ik wacht liever op een beter alternatief waar geen open source gebruiken.. in mijn ogen werkt iOS daarom ook stuk beter dan Android… 

maar nogmaals iedereen recht op zijn mening ik heb me gal gespuugd, product gaat de kelder in voor als ze de ontvanger ooit terug willen en ik blijf er ver uit de buurt