Skip to main content

Pakketten niet actief en al vanaf 04-12 (ingangsdatum abo) met geen mogelijkheid contact hierover te krijgen. Is dit normaal?

mijn persoonlijke omgeving is ook nog steeds leeg, kan niets inzien en/of wijzigen .

Goedendag @Cobus66 en fijn dat jij je weg naar ons forum gevonden hebt! Ik begrijp dat het je niet lukt om contact met ons te krijgen: dat is raar! Het kan zijn dat je wat langer moet wachten voordat je een collega te spreken krijgt, maar helemaal geen contact: nee, dat hoort niet zo te zijn! Op welke manier heb je geprobeerd om contact met ons op te nemen? Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over jouw pakketten en je persoonlijke omgeving?

Wil je snel en direct contact, dan kun je met ons bellen op het gratis nummer 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Mocht ik wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik graag wat er precies aan de hand is en wat jouw klantgegevens zijn. Vul jouw profiel aan met jouw klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen” gebruiken voor extra informatie. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt?


Ik ben al vanaf 4-12 bezig om het aan de gang te krijgen bij jullie. Morgen komt er weer een monteur, alleen om een pincode in te stellen!?!

Als je kijkt in de bel historie zie je hoe moeizaam alles verloopt. Iemand weigert mijn bestelling op afgehandeld te zetten waardoor alles vast loopt.

We zien het morgen wel weer of jullie het kunnen leveren zoals afgesproken.


Zonder klantgegevens kan ik je gegevens niet opvragen, @Cobus66 …. dus kan ik ook niet nagaan hoe of wat. Ik hoop dat de monteur het voor je kan oplossen. Geef je hier een update?


Er is iemand bij kpn wakker geworden! Zoals het er nu uitziet werkt alles, toch een prestatie na een maand bellen en klagen!


En ik ga geen klantgegevens doorgeven. KPN zegt geen pincode te mogen sturen ivm de AVG wet, dus wat jij vraagt kan echt niet.

 


Een klantenservice zal toch moeten vragen om klantgegevens, anders wordt het toch wel erg lastig om je verder te helpen. Nu niet meer van toepassing, maar misschien voor de volgende keer: de gegevens die je invult in het forum profiel, zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators, je gegevens staan niet openbaar. Heel fijn dat het geregeld is en je gebruik kunt maken van onze diensten. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan lezen we het graag!