Skip to main content
Beantwoord

Niet de nieuwste tv-ontvanger ontvangen

• October 26, 2019
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo, ik ben sinds 23 oktober overgegaan van Ziggo naar kpn maar heb niet de nieuwste tv ontvanger ontvangen voor 4-K tv. De monteur was hier ook verbaast over. Hoe kom ik aan de nieuwste ontvanger?

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond@JP Steenbergen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Mijn allereerst vraag zou inderdaad ook zijn, heb je een abonnement met 4K afgesloten? In dat geval krijg je namelijk de nieuwste 4K ontvanger met afstandsbediening.. Bij de overige abonnementen zit dit niet inbegrepen.

Wanneer heb je het pakket aangevraagd? Want indien dit een maand geleden is, kan het zijn dat het pakket al samengesteld is voordat de nieuwe ontvangers uitgeleverd werden. Dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.

In ieder geval, ik kijk graag mee naar de mogelijkheden indien je wel een 4K abonnement hebt afgesloten! Wil je in dat geval je Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 26, 2019

Een 4K abonnement afsluiten...

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2019

Goedenavond@JP Steenbergen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Mijn allereerst vraag zou inderdaad ook zijn, heb je een abonnement met 4K afgesloten? In dat geval krijg je namelijk de nieuwste 4K ontvanger met afstandsbediening.. Bij de overige abonnementen zit dit niet inbegrepen.

Wanneer heb je het pakket aangevraagd? Want indien dit een maand geleden is, kan het zijn dat het pakket al samengesteld is voordat de nieuwe ontvangers uitgeleverd werden. Dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.

In ieder geval, ik kijk graag mee naar de mogelijkheden indien je wel een 4K abonnement hebt afgesloten! Wil je in dat geval je Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? :slight_smile:

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 10, 2019

@JP Steenbergen ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden. Zo niet, dan weet je mij te vinden!