Skip to main content

Tijdens verkoopgesprek van bijna 40 minuten is diverse malen expliciet vermeld dat het Opnemen pakket erbij zou zitten. Ook tijdens het doornemen van de order. Ik weet niet dat het TV-pakket wat op de order staat zonder Opnemen is en als ik vraag of dat erbij zit er er wordt bevestigend geantwoord dan mag ik er toch vanuit gaan dat dit zo is. Nu zit dit er niet bij blijkbaar, mij is foutieve informatie verschaft (om mij onder valse voorwendselen een abonnement te verkopen???). Het is zeer moeilijk om de klachtenafdeling te bereiken, en ik heb gevraagd om het verkoopgesprek terug te luisteren en aan mij te doen toekomen, maar daar wordt in zijn geheel niet op gereageerd. Nu is er al een paar dagen radiostilte na mijn laatste e-mail… zeeeeeeer slechte service KPN!

Kunt u nog annuleren? Doe dat dan maar gewoon. Want u gaat toch niet krijgen wat u wilt.

Het gesprek terug luisteren gaat niet gebeuren. Daar word regelmatig om gevraagd maar gebeurt nooit. Medewerkers die u te spreken krijgt kunnen dat niet eens. 


Nee helaas, blijkbaar kun je annuleren tot 2 weken na orderdatum en ik kwam er pas achter dat het er niet bij zit toen alles al geïnstalleerd was en ik geen programma's kon opnemen. Het is echt te belachelijk voor woorden dat dit zomaar kan. Ze geven aan dat ze gesprekken opnemen voor opleidingsdoeleinden en er iets van te kunnen leren, nou dat kunnen ze nog zeker! 


Bij 2 ontvanger is opnemen gratis. Maar u heeft maar 1 ontvanger? 


Klopt, wij hebben 1 TV dus ook maar 1 ontvanger nodig.


Klopt, wij hebben 1 TV dus ook maar 1 ontvanger nodig.

 

Opname pakket:

  1. € 4,99 per maand
  2. Bij 2 decoders gratis en een 2de decoder is € 5,-- per maand.

 

Kijk op de factuur en / of in MIJNKPN wat je per maand gaat betalen en kijk wat er is afgesproken.

Als het goed is, heb je hiervan ook een mail ontvangen, meestal binnen een uur na het gesprek.

 

Mail wordt wel verzonden, maar niet gelezen.

Het is een no-reply mail wat je krijgt.

0800-0402 is gratis en kan je altijd bellen. 

 

P.S.

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Dus “zeer slechte service KPN” is dan voor de moderator denk ik.


Reageer