Skip to main content

Ik heb videoland via kpn.

Waarom heb ik van het nieuwe seizoen mokro media maar 1 afleveringen .

Mijn dochter heeft videoland rechtstreeks en heeft het hele serie seizoen 2

Admin: Afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @Oma ine. Van harte welkom hier. Je zou seizoen 2 van Mocro Maffia gewoon moeten kunnen bekijken. Op welke manier zoek je? Je moet de afleveringen op de volgende manier kunnen vinden: menu → On Demand → Videoland → Series → Mocro Maffia. Wil je dat eens proberen? 


Dag @Oma ine. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je op bovenstaande manier meerdere afleveringen van seizoen 2 terug kunnen vinden? Ik hoor het graag!


Beste Natasja.

Dank je wel voor je reactie .

Ik heb het gedaan zoals altijd .dat is zoals u het zegt .Krijg bij seizoen 2 maar 1 afleveringen. 


ik kan ook alleen 1 aflevering zien van seizoen 1 en 2 .Hoe moet ik de andere afleveringen zien


Seizoen 1 kan ik wel helemaal zien .

Seizoen 2maar 1 afleveringen 


Ik heb het geprobeerd en ik kan het nu wel vinden dus ik kijk nu de afleveringen.

Hartelijk bedankt Forum

Gr Henrica 12


Nou mijn schoonzoon heeft het ook geprobeerd het gaat echt niet.


Volgens mij kan jij het je schoonzoon uit leggen (er van uitgaande dat ie Videoland via kpn heeft natuurlijk):

Oma ine schreef: ik kan het nu wel vinden dus ik kijk nu de afleveringen.

Dus

Menu → On Demand → Videoland → Series → Mocro Mafia (serie 2 heeft 7 afleveringen)


  • Nou ik doe precies zoals beschreven en het werkt niet .

Op helemaal precies exact dezelfde wijze heb je serie 1 gekeken. Serie 2 is daar gewoon bijgeplaatst. Ergo….


Beste Peter

Seizoen 1 heb ik gezien 

Seizoen 2 is er bij gekomen.

Ik kan maar 1 afleveringen zien .

Kijk vaker videoland en in een serie volgt automatisch de volgende aflevering 

 


volgt automatisch de volgende aflevering

Niet bij Videoland via KPN. Je dient in de lijst dan gewoon afl. 2 te selecteren.

Ik zie ze gewoon alle 7. (in sd en hd kwaliteit dus 14 regels)

ik kan helaas geen foto of filmpje maken, want hier geen smartphone.


Sorry volgens mij kunt u niet lezen.

Het werkt niet. Bedankt voor u reactie 


Wie hier niet goed leest, zoekt of kijkt maakt niet uit. Alle afleveringen zijn beschikbaar, dat kan ik zo zien namelijk.
U zegt van niet: dus mss eens wat foto’s van de schermen? Dan komen we er mogelijk achter wat het probleem is.

Tips:
1, hebt u de ontvanger al eens herstart? Zet hem daartoe minimaal een halve minuut uit met de schakelaar op de achterkant. Indien dat niet helpt

2, Doe eens een reset. menu → instellingen, druk op ok → 2 x op de gele knop → beide opties op ja en “bewaar” (met ok) om de reset te starten. Dit duurt ca. 15 minuten.

3, Is het nog een Motorola? Vervang deze dan, want die dingen zijn inmiddels nogal brak.
kpn.com/omruilen.


Beste ik heb alles gedaan wat u schrijft dat u moet doen.Dit is het resultaat .

Het kastje is een Arris.

En het modus is een Experia Box v10

Ik weet het dus echt niet .

Dank voor  u hulp 

 

 


Op je foto zie ik sowieso al afl. 2, 3 en 4 ook staan. Ik heb exact hetzelfde beeld als bovenstaand. En als je op de titels doorbladert krijg je de volgende drie; afl. 5, 6 en 7.

Wat je ziet zijn gewoon de titels v.d. afleveringen.

Dus nu snap ik al helemaal niet waarom je zegt alleen aflevering 1 te zien… :nerd:

De titels v.d. afleveringen van serie 2 zijn:
2.01 Paraat
2.02 XPurmerend19
2.03 Welke kk zwemles
2.04 Calabria Dinnemok
2.05 Ewa Maghrebi
2.06 Jagen
2.07 Komt goed

Zie ook imdb.com/mocromafia-S2.


Sorry bij seizoen 1 sta at overal Micro maffia. 

Bij seizoen 2 andere titels.

Ben 75 en heb dat niet begrepen. 

Sorry

 


Is goed hoor. Je bent niet de enige die dat niet begreep; zijn al wat meer vragen over geweest.

Maar je was in Videoland in Seizoen 2; Mocro mafia. Zoals helemaal bovenin beeld al te zien was :smirk:   :hugging: . Dan vind ik het logisch dat alleen de titels v.d. afleveringen er staan. (dan kan er dus op deze manier wat verwarring ontstaan)

Overigens komt het omdat in seizoen 1 de afleveringen geen titels hadden.

Veel kijkplezier met dit seizoen. :slight_smile:


Dank u voor u hulp. 

Fijne paasdagen.


Hallo @Oma ine. Ik zie dat je inmiddels ook alle afleveringen van seizoen 2 van Mocro Maffia kunt bekijken met de uitleg van @PeterG. Heel fijn. Veel kijkplezier! :slight_smile:


Ik heb hetzelfde probleem. Mocro Maffia seizoen 3 maar 2 afleveringen zichtbaar


@Camus . Er zouden nu 4 (van de 8 ) afleveringen beschikbaar moeten zijn.

En die zie ik via de app/website
 https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5070324

en ook in de decoder.