Skip to main content

Sinds gisteren kan ik opnames ven zender rtlcrime niet meer afspelen (bij andere zenders geen probleem). Zodra ik op afspelen drukt probeert de ontvanger de opname af te spelen, maar springt meteen terug naar het overzicht. Heb de ontvanger als de modem al van de stroom afgezet en weer opnieuw opgestart, maar geen resultaat.  Weet iemand waar dit aan kan liggen? 

Hier hetzelfde probleem


Hier ook bij RTL Lounge van maandag 25 april..


Ik denk dan ipv opname kijken ga ik uitzending terugkijken,  maar dat kan dus ook niet 


Hoi @Pjdemol . Lukt het wel om recentere opnames af te spelen. Bijvoorbeeld van vandaag of gisteren? 


Sinds gisteren lukt het weer recente opnames van rtlcrime af te spelen, maar de opnames van eerder kan ik nog steeds niet afspelen,. 


Bij mij doen de opnames van zondag en maandag het ook niet, gelukkig herhalen die zenders veel, dus kan ik het nog zien. Opnames van nu doen het wel weer..


Hier hetzelfde probleem Uitstel van executie van maandag 25-4 en beat the champions van zaterdag 23-4 niet mogelijk om opname te bekijken, het lijkt net of je de opname al hebt bekeken het balkje wat dit aangeeft is geheel blauw als je klikt op afspelen krijg je zwart beeld en dan schakel je naar live. Niets helpt reserve van ontvanger reset van modem( v10a) met terugkijken via gids hetzelfde probleem. Waardeloos los dit svp heel snel op anders ben ik op korte termijn lid van Ziggo wij nemen uitzendingen op om de reclames lekker te kunnen doorspoelen. Dus ik wil SNEL van dit probleem af!


@Johan Hoevelaken 

Bij jou niet het hier vermelde probleem. Maar opnames en terugkijken en pauzeren wat niet werkte bij de HD glas zenders van RTL4 op 664 en HD glas RTL 7 op kanaal 667.

Sinds vanmiddag 12 uur werkt dat weer maar het is niet mogelijk om dat te herstellen met terugwerkende kracht.


Ik vrees dat die opnames niet teruggehaald kunnen worden. Het lijkt er op dat die storing op de HD zenders hiermee samenhangt. Herstellen met terugwerkende kracht wil niet. :-(


In de afgelopen dagen (begin maart 2023 tot nu 6 maart), zijn ook een reeks opnames helaas onherstelbaar mislukt voor RTL Crime. Mochten mensen hiernaar zoeken in de komende tijd en op dit topic stuiten, scheelt dat een verdere zoektocht of belletje.